اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو مازندران خبر داد

حضور تیم بسیج جودو مازندران در لیگ قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو مازندران از حضور تیم بسیج جودو مازندران در لیگ جودو قهرمانی کشور خبر داد و گفت: تیم مازندران برای شرکت در رقابت‌های لیگ جودو قهرمانی کشور امروز راهی شهرکرد می‌شود.

حضور تیم بسیج جودو مازندران در لیگ قهرمانی کشور

مصطفی بیدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از برگزاری لیگ قهرمانی جودو قهرمانی استان خبر داد و بیان داشت: این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و جوانان جمعه 16 تیر به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

وی گفت: برای شرکت در این رقابت‌ها برای تمام هیئت‌های شهرستان‌ها مکاتباتی انجام شد تا شاهد حضور بیشتر تیم‌ها در این مسابقات باشیم.

بیدآبادی افزود: این مسابقات که با حضور کمیته فنی برگزار می‌شود، نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم منتخب جودو استان دعوت می‌شوند.

دبیر هیئت جودو مازندران از برگزاری مسابقات لیگ‌های مختلف مردان و زنان قهرمانی استان خبر داد و تصریح کرد: برای کشف استعدادیابی در بین نوجوانان و جوانان، هیئت استان در سنین مختلف لیگ آقایان و بانوان را برگزار می‌کند.

این مسئول از حضور تیم بسیج جودو مازندران در لیگ جودو قهرمانی کشور خبر داد و بیان داشت: تیم مازندران برای شرکت در رقابت‌های لیگ جودو قهرمانی کشور امروز راهی شهرکرد می‌شود.

بیدآبادی تصریح کرد: لیگ بسیج جودو قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و هدایت تیم بسیج جودو استان به من سپرده شده است.

دبیر هیئت جودو مازندران عنوان کرد: تیم منتخب جودو بسیج استان سال گذشته قهرمان این رقابت‌ها شد و جودوکاران بسیجی مازندران افتخارات زیادی را برای کشورمان در مسابقات برون و درون‌مرزی بدست آورند.

وی متذکر شد: در این دوره از مسابقات تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته شده و ورزشکاران با آمادگی بدنی خوب برای قهرمانی عازم شهرکرد شدند.

بیدآبادی در پایان اذعان داشت: مسابقات لیگ جودو بسیج قهرمانی کشور روزهای 13 و 14 تیر در شهرکرد برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول