اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال احمر خبر داد

انعقاد تفاهم‌‌نامه سازمان جوانان هلال احمر و سازمان بسیج جامعه پزشکی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان هلال احمر از انعقاد تفاهم‌نامه میان این سازمان و سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

انعقاد تفاهم‌‌نامه سازمان جوانان هلال احمر و سازمان بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، محمد جعفریان رئیس سازمان جوانان هلال احمر، از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان جوانان هلال احمر و سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: در حال حاضر امضای تفاهم‌نامه با سازمان بسیج جامعه پزشکی را در دست داریم که در آینده‌ای نزدیک منعقد خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش آموزش‌های امدادی به جوانان هلال احمر برای پاسخگویی به حوادث و کمک به مردم، افزود: می‌خواهیم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیج جامعه پزشکی در این زمینه استفاده کنیم.

دکتر جعفریان عنوان کرد: این تفاهم‌نامه در زمینه آموزش اعضای ما و ارائه کمک‌های آموزشی در اردو‌هایی که جوانان به عنوان پزشکان داوطلب در حوزه امدادی حضور دارند امضا خواهد شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر عنوان کرد: در حقیقت پزشکانی که بسیج جامعه پزشکی به ما معرفی خواهند کرد، افراد دوره دیده‌ای هستند که قابلیت آموزش‌های امدادی و اصول کمک‌های اولیه را خواهند داشت.

این مسئول در سازمان جوانان هلال احمر اظهار داشت: سازمان جوانان هلال احمر می‌تواند در زمینه آموزش‌های تخصصی، امدادی در خدمت پزشکان بسیج جامعه پزشکی باشد.

جعفریان با بیان اینکه پزشکانی که در اردوهای بسیج حضور دارند می‌توانند در اردوهای سازمان جوانان هم حضور داشته باشند، اظهار داشت: می‌خواهیم که غیر از اردوهای جهادی در قالب پست‌های راهیان نور بیشتر در خدمت پزشکان و دانشجویان علوم پزشکی باشیم.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر ضمن اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: می‌توانیم از تولیدات فرهنگی بسیج جامعه پزشکی که تولیدات خوبی در حوزه شهدای پزشک، جوانان شهید پزشک و نخبگان شهید دارند، استفاده کنیم و این موارد را میان جوانان هلال احمر ترویج دهیم.

وی در پایان عنوان کرد: اینکه این تفاهم‌نامه در چه زمانی انعقاد می‌شود مشخص نشده اما در حال حاضر در دست پیش‌نویس است. 

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول