اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت‌بدنی لشکر 77 ثامن‌الائمه (ع) خراسان خبر داد

برگزاری مسابقات بسکتبال در لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع)

خبرگزاری فارس: مسئول واحد تربیت بدنی و ورزش لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان گفت: یک دوره مسابقات بسکتبال با حضور یگان‌های تابعه لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان برگزار شد.

برگزاری مسابقات بسکتبال در لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع)

علی خیرآبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد  اظهار داشت: این مسابقات با حضور 17 تیم و به مدت یک هفته در این لشکر برگزار شد.

مسئول واحد تربیت بدنی و ورزش لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان ادامه داد: در همین راستا در پایان این دوره از مسابقات توپخانه لشکر مقام نخست و یگان شیمیایی میکروبی و گردان 161 به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی افزود: در حال حاضر یگان لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان یکی از بهترین یگان‌های ورزشی در بین یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول واحد تربیت بدنی و ورزش لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان خاطرنشان کرد: مقوله ورزش موضوعی جدی به ویژه برای نیروهای مسلح است که باید به آن توجه جدی شود.

وی اظهار داشت: واحد تربیت‌بدنی و ورزش لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های جامعی در ارتباط با مسائل ورزشی دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول