اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال استان اصفهان:

المپیاد در اولویت کاری بسکتبال اصفهان است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: از اولویت‌های برنامه‌ریزی شده این هیئت روانه کردن قدرتمندانه ورزشکاران خود به رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان در رده سنی نوجوانان و در دو بخش بانوان و آقایان است.

المپیاد در اولویت کاری بسکتبال اصفهان است

منوچهر شهامت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بسکتبالیست‌های دختر و پسر هیئت بسکتبال استان اصفهان مراحل تست خود را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به رقابت‌های لیگ بسکتبال رده‌های سنی گفت: به دلیل نزدیکی به امتحانات دانش‌آموزان، فصل تابستان بهترین فرصت برای برگزاری لیگ بسکتبال، ویژه رده‌های سنی است.

دبیر هیئت بسکتبال استان اصفهان بابیان اینکه در تاریخ نوزدهم اردیبهشت‌ماه سمینار نایب‌ رئیسان هیئت‌های بسکتبال شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این سمینار در دفتر هیئت بسکتبال برپا می‌شود.

وی تاکید کرد: در سمینار نایب‌ رئیسان بسکتبال شهرستان‌های استان اصفهان عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال جاری این هیئت‌ها ارائه می‌شود.

شهامت تاکید کرد: از جمله برنامه‌های هیئت بسکتبال استان اصفهان این است که بتوانیم تیمی با آمادگی کامل راهی رقابت‌های لیگ کنیم.

وی در مورد طرح استعدادیابی هیئت بسکتبال استان اصفهان اظهار داشت: در ابتدای تیرماه سال جاری فراخوان استعدادیابی این هیئت برای افراد زیر 12 سال منتشر می‌شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان اصفهان در مورد تفاهم‌نامه منعقده بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت بسکتبال این استان تاکید کرد: به احتمال زیاد در این هفته برای عقد تفاهم‌نامه اقدام می‌شود.

وی بیان داشت: در سال گذشته حدود 90 درصد از تفاهم‌نامه کاری هیئت بسکتبال استان اصفهان با اداره‌کل ورزش استان تحقق پیدا کرد.

شهامت یکی دیگر از اولویت‌های هیئت بسکتبال استان اصفهان را برای سال جاری ترویج بسکتبال در روستاها و مناطق عشایری عنوان کرد و گفت: البته این طرح در برخی از روستاها پیاده شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول