اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بسکتبال البرز:

خانه بسکتبال البرز بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بسکتبال استان البرز از بازگشایی دوباره خانه بسکتبال این استان در هفته آینده خبر داد.

خانه بسکتبال البرز بازگشایی می‌شود

مجید دودانگه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اواخر سال گذشته اعتباری 600 میلیون ریالی برای بهسازی و تعویض کفپوش سالن آیت‌الله طالقانی اختصاص یافت که با پیگیری‌های این هیئت و همکاری اداره کل ورزش استان این اعتبار جذب و کار اجرایی نصب کفپوش جدید و بهسازی سالن آغاز شد و به لطف خدا کار آن در ابتدای این هفته به پایان رسید و از ابتدای هفته آینده این سالن بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کفپوش جدید از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است افزود: به طور قطع با بهره‌برداری از این امکانات جدید شاهد برگزاری با کیفیت‌تر مسابقات و برنامه‌های آموزشی بسکتبال خواهیم بود.

سرپرست هیئت بسکتبال استان البرز در ادامه به آخرین وضعیت تیم دسته اولی بسکتبال استان و حضور آن در فصل جدید مسابقات اشاره کرد و گفت: با توجه به منع قانونی، فعالیت هیئت‌های ورزشی در مسابقات حرفه‌ای این تیم به بخش خصوصی واگذار شده و امسال با حمایت و هزینه گروهی جدید در لیگ دسته اول حضور خواهد یافت.

دودانگه با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم دسته اولی استان در فصل گذشته عنوان کرد: در سال گذشته این تیم مشکلات بسیاری را به خود دید و وقت و انرژی زیادی را از هیئت استان گرفت که امیدواریم امسال با ورود بخش خصوصی شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

وی در پایان از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری لیگ استان در رده‌های سنی مختلف و همچنین مسابقات مینی بسکتبال خبر داد و متذکر شد: تقویم ورزشی سال 91 تدوین و بر اساس آن تمام برنامه‌های هیئت در بخش‌های مختلف دسته‌بندی شده تا کارها بر اساس یک نظم و هارمونی مشخص به جلو برود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول