اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

بسکتبال کردستان نیاز به توجه و حمایت‌ مسئولان دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: بسکتبال کردستان استعداد و توانایی رسیدن به جایگاه برتر کشوری دارد و تحقق آن نیازمند توجه و حمایت بیش از پیش مسئولان دارد.

بسکتبال کردستان نیاز به توجه و حمایت‌ مسئولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی ظهر امروز در سمینار نایب رئیسان هیئت‌های بسکتبال سراسر کشور که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این رشته ورزشی از سال‌های پیش با حضور ورزشکاران و قهرمانان زیادی در هر دو بخش بانوان و آقایان در این استان فعال بوده است.

وی افزود: با توجه به توانایی و موفقیت‌های ورزشکاران بسکتبالیست این استان در طول چند سال گذشته بسکتبال کردستان در سطح کشور بسیار مطرح است.

به گفته وی، موفقیت‌های به دست آمده بسکتبال کردستان به دلیل حمایت‌ها و فعالیت‌های چشم‌گیر فعالان این رشته ورزشی به دست آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: بسکتبال کردستان برای رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور نیاز به توجه و حمایت‌های خاص سایر مسئولان استان دارد.

عبداللهی به موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مطلوب استان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران این استان به دلیل برخورداری از شرایط مطلوب آب و هوایی برای حضور در رشته‌های والیبال و بسکتبال از شرایط جسمانی و روحی بسیار خوبی برخوردارند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان کردستان به منظور توسعه این رشته ورزشی در حد توان و با توجه به امکانات از هیئت بسکتبال استان حمایت خواهد کرد.

بسکتبال بانوان فعال‌ترین هیئت ورزشی بانوان کردستان است

معاون توسعه ورزش بانوان استان نیز در این جلسه از هیئت بسکتبال بانوان استان به عنوان فعال‌ترین هیئت ورزشی در سطح استان نام برد و اظهار کرد: بانوان بسکتبالیست این استان به دلیل فعالیت‌های خاصی که دارند مورد توجه مسئولان هیئت بسکتبال استان و فدارسیون قرار گرفته‌اند.

منیژه جهان‌بین افزود: با توجه به استعداد به‌خصوصی که در استان کردستان وجود دارد در صورت حمایت و جذب اسپانسر مالی بسکتبال بانوان و آقایان استان می‌تواند از جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار شود.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول