اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرمان خبر داد

ثبت‌نام در نخستین آکادمی بسکتبال بانوان کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرمان از آغاز ثبت‌نام در نخستین آکادمی بسکتبال شهرداری ویژه بانوان خبر داد.

ثبت‌نام در نخستین آکادمی بسکتبال بانوان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی نیک‌طبع از آغاز ثبت‌نام در نخستین آکادمی بسکتبال شهرداری ویژه بانوان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه آموزش بسکتبال در این آکادمی برای علاقمندان به صورت رایگان انجام می‌گیرد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی که در زمینه‌های مختلف ورزشی وجود دارد، این کار ورزشی صورت گرفت.

نیک‌طبع خاطرنشان کرد: این آکادمی به منظور استعدادیابی در زمینه ورزش بسکتبال از میان افراد بومی کرمان و همچنین پرورش استعدادها و ارتقای سطح توانایی‌های بانوان راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: بانوان علاقمند در رده‌های سنی هفت تا 18 سال می‌توانند در دوره‌های آموزشی این آکادمی شرکت کنند.

نیک‌طبع افزود: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این آکادمی به باشگاه ورزشی «پاس» واقع در میدان قرنی و یا پارک عفاف واقع در مجموعه تفریحی مادر مراجعه کنند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این آکادمی بتوانیم به موفقیت‌های بزرگی در زمینه ورزش بسکتبال و ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان دست یابیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول