اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:

حریفان قم در بسکتبال با ویلچر منطقه‌ای کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از مشخص شدن حریفان تیم بسکتبال با ویلچر قم در مسابقات قهرمانی منطقه‌ای کشور خبر داد.

حریفان قم در بسکتبال با ویلچر منطقه‌ای کشور مشخص شدند

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه رقابت‌های بسکتبال با ویلچر منطقه‌ای قهرمانی کشور روزهای پایانی اردیبهشت ماه برگزار می‌شود اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین قم نیز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها خواهد بود.

وی ادامه داد: با مشخص شدن تقسیم‌بندی مناطق هشت گانه کشوری از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مطلوب نخستین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر به صورت منطقه‌ای انجام شده است.

پیروزمنش اضافه کرد: این تقسیم‌بندی به ابتکار انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به سبب ایجاد سهولت در برگزاری مسابقات و جلوگیری از صرف هزینه‌های رفت و آمد و مشکلات مرتبط با آن انجام گرفته است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان داشت: بدین ترتیب مسابقات قهرمانی بسکتبال با ویلچر کشور در مناطق مختلف برگزار می‌شود و تیم‌های برتر هر منطقه در مراحل بعدی در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی با هم روبه‌رو خواهند شد.

وی با اشاره به گروه‌بندی‌های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور اضافه کرد: در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های تهران، توابع تهران، البرز و قزوین قرار گرفته‌اند.

پیروزمنش افزود: همچنین در گروه دوم تیم بسکتبال با ویلچر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در تلاش برای حضوری موفق در مرحله گروهی و صعود به مرحله دوم با تیم‌های مرکزی و همدان هم‌گروه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در گروه سوم نیز تیم‌های استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و سمنان حضور دارند در حالی که در گروه چهارم تیم‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با یکدیگر هم‌گروه هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در منطقه پنج تیم‌های اصفهان، یزد، کرمان و چهارمحال و بختیاری قرار دارند و در منطقه شش تیم‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی عنوان داشت: در گروه هفتم تیم‌های بسکتبال با ویلچر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان و در منطقه هشت تیم‌های هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس رقابت می‌کنند.

پیروزمنش یادآور شد: ورزش جانبازان و معلولین استان قم در سال جاری دو تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته باشگاه‌های کشور دارد و در رقابت‌های قهرمانی کشور تمام رشته‌های ورزشی حضور پررنگ خواهد داشت.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول