اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه مازندران در یادواره شهدای کلامو:

هیچ قدرتی نمی‌‏تواند برابر اقتدار جوانان ایران اسلامی ایستادگی کند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه مازندران گفت: هیچ قدرتی به خصوص در زمان حاضر نمی‏‌تواند برابر اقتدار جوانان ایران اسلامی ایستادگی کند.

هیچ قدرتی نمی‌‏تواند برابر اقتدار جوانان ایران اسلامی ایستادگی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام مهدی انگیسه عصر امروز در یادواره شهدای کلاموی شهرستان شاهرود اظهار داشت: شهدا موتور محرک جامعه ما به سوی سربلندی و دفاع از انقلاب و اسلام هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: این موتور محرکه باعث شده ما تاکنون با قدرت و صلابت در جهت اهداف نظام اسلامی گام برداریم.

وی به مطمئن بودن دشمن به پیروزی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: آنها گمان می‏‌کردند در یک هفته ایران را فتح می‎کنند، اما صلابت، شجاعت ایمان و اقتدار جوانان ایران اسلامی نشان داد که تا وقتی این شاخصه‏‌ها باشد هیچ قدرتی نمی‏‌تواند در برابر آن ایستادگی کند.

این استاد حوزه و دانشگاه مازندران با بیان اینکه جنگ دشمنان علیه نظام اسلامی تغییر کرده است، گفت: دشمنان وقتی اقتدار جوانان ما را در دوران دفاع مقدس دیدند نحوه تهاجم خود را تغییر داده و به جنگ نرم و خاموش روی آوردند و تلاش نمودند با هجمه بر اعتقادات و مبنای فکری جامعه، از این راه به براندازی نظام اسلامی بپردازند.

انگیسه اضافه کرد: دشمنان با هزینه بسیار تلاش کردند با جنگ نرم به سست کردن پایه‎های نظام اسلامی ضربه وارد کنند اما بعد از گذشت دو دهه از این تلاش هنوز نتوانسته‏‌اند آنچه مد نظرشان بوده را اجرا کنند.

وی به دلایل عدم موفقیت دشمن در جنگ نرم اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در جنگ نرم مثل جنگ سخت شکست خورده است، چراکه باز هم در معادلات خود دچار اشتباه شد و فکر کرد جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب مانند نسل اول نیستند، اما دید که آنها نیز راه جوانان نسل اول را ادامه می‏‌دهند و همین باعث شکست آنها شد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید بدانیم تا زمانی که در راه مستقیم الهی و در کنار شهدا و ولایت قدم برمی‎داریم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد و وحدت رمز پیروزی ما در تمام میادین سخت بوده و هست و باید قدر این نعمت را بدانیم و در تقویت آن تلاش کنیم.

در حاشیه این یادواره، نمایشگاهی از تصاویر شهدا و ماکت عملیاتی دوران دفاع مقدس و غرفه کتاب و وسایل فرهنگی نیز برپا شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول