اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

کهگیلویه و بویراحمد با فرصت‌های استثنایی‌ نباید مشکل داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با برشمردن برخی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با وجود این همه فرصت نباید چنین مشکلاتی داشته باشد.

کهگیلویه و بویراحمد با فرصت‌های استثنایی‌ نباید مشکل داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی بعد از ظهر امروز در جمع ائمه جمعه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مسئولان اظهار کرد: این استان مردم بسیار خوبی دارد که در خونگرمی، استعداد، مهمان‌نوازی و ولایت‌مداری بهترین هستند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرصت‌های زیادی در این استان وجود دارد که به هیچ عنوان نباید آن‌ها را از دست دهیم بلکه باید با تدبیر از این فرصت‌ها بهره گیریم.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را استانی خوب دانست و گفت: باید قدر این استان را بدانیم و از هیچ تلاشی برای توسعه آن دریغ نکنیم.

حسینی با ذکر احادیثی از ائمه معصوم تصریح کرد: محبوب‌ترین افراد نزد خداوند سودمندترین آن‌ها در جامعه هست که بر اساس این آموزه دینی لازم است مسئولان این استان سعی کنند به مردم خیر برسانند.

 * کوتاهی از مسئولان ندیدم ولی می‌توان کارهای بهتری انجام داد

امام جمعه یاسوج گفت: البته من تاکنون کوتاهی و قصور از مسئولان این استان ندیدم و نشنیدم ولی کارهای خوب هم درجه دارد، همان‌گونه که بهشت هم درجه دارد که بر این اساس می‌توان کارهای به مراتب بهتری انجام داد.

وی ادامه داد: هر کسی در هر جایی که هست باید برای توسعه استان خود در یک حکومت اسلامی تلاش کند و به دیگران سود و خیر برساند نه اینکه فرصت‌ها را ضایع کنیم و قدر موقعیت‌های خود را ندانیم.

این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: اگر هر مسئولی به درستی وظایف خود را انجام دهد، دنیا گلستان می‌شود و شهرها و روستاها آباد می‌شود.

امام جمعه یاسوج با طرح این سؤال که کهگیلویه و بویراحمد، خاک حاصلخیز، آب فراوان، تنوع آب و هوایی، گیاهان دارویی، گرمسیر و سردسیر و مردم ولایی دارد پس چرا باید مشکل داشته باشد، تاکید کرد: باید با تدبیر و استفاده از فرصت‌ها مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

حسینی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم فرزندان شایسته‌ای از این استان در سطوح مختلف در سراسر کشور به خدمت مشغول هستند که این نشان از توان و استعداد جوانان این استان دارد.

امام جمعه یاسوج، توسعه کهگیلویه و بویراحمد را در دسترس خواند و گفت:‌ "ما می‌توانیم" بارها در این کشور به اثبات رسیده و استان ما نیز که ظرفیت‌ها و فرصت‌های به مراتب بیشتری دارد می‌تواند در ردیف توسعه یافته‌ها قرار گیرد.

وی با برشمردن برخی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این استان با وجود این همه فرصت نباید چنین مشکلاتی داشته باشد.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: البته با وجود همه تلاش‌ها، کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی دارد که به برکت نظام مقدس اسلامی در حال برطرف شدن هستند ولی عزم و همت بیشتری را از مسئولان می‌طلبد.

وی به شخصیت آیت‌الله ملک‌حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: باید قدر این شخصیت برجسته را بیش از گذشته بدانیم.

حسینی با بیان اهمیت دعا، از همه مردم و مسئولان خواست برای سلامتی ایشان دعا کنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله ملک‌حسینی هم‌اینک به دلیل بیماری در بیمارستانی در شیراز بستری هستند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول