اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح:

حذف فیزیکی دانشمندان اراده ملت را برای پیشرفت جزم می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حذف فیزیکی دانشمندان اراده ملت را برای پیشرفت جزم می‌کند.

حذف فیزیکی دانشمندان اراده ملت را برای پیشرفت جزم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دنا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و میلاد امام زمان (عج) بیان کرد: آرزوی ما این است که خداوند محبت اهل بیت را در دل ما قرار دهد و سرمایه کنونی ما این است که جوانان ایران اسلامی آرمان‌خواه و آرمان‌طلب هستند.

وی عنوان کرد: جوانان ما عاشق باورهای آسمانی هستند و همیشه به رهبران خود عشق و علاقه داشته‌اند و محور حرکت بوده و در همه دوران‌ها هم دوران دفاع مقدس و هم دوره سازندگی برای کشور و نظام اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

موسوی گفت: جوانان همیشه گره‌گشا در کارها بوده‌اند و در دوره‌ای که سختی برای این مملکت ایجاد شده همیشه یار و یاور انقلاب و دستاوردهای آن بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحث انرژی هسته‌ای دانشمندان جوان ما ثابت کردند که با توکل به خدا و اتکاء به علم و دانش می‌توانند سربلند و پیروز میدان باشند و به خوبی توانستند سنگ اورانیوم را در عمق 250 متری زمین استخراج و به اورانیوم غنی شده تبدیل نمایند.

موسوی یادآور شد: دشمن هر وقت کم آورده سعی بر این داشته که به صورت فیزیکی وارد عمل کند و با ترور ما را وادار به عقب‌نشینی کند.

وی بیان کرد: وقتی دشمن در مقابل بالندگی جوانان ما دستش به جایی نمی‌رسد دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت می‌رساند و نمی‌داند که شیعه یک فکر فراگیر بوده و این حذف کردن‌ها عزم و اراده جوانان ما را بیشتر می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: شیعیان معتقدند که مصلح جهان و تطهیر کننده زمین خواهد آمد و این امید را در دل شیعیان به وجود خواهد آورد که ظلم و جور پایدار و ماندنی نیست.

موسوی گفت: شهادت ریشه در کربلا دارد و اعتقادی در شیعه هست که شیعه را سه بعدی کرده و بعد سوم او اعتقاد به ولایت‌فقیه است که مانند زره‌ای بر پیکر آن باعث شده تا همواره فناناپذیر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمن می‌گوید اگر توانستیم ولایت فقیه را حذف کنیم در پی آن خواهیم توانست در شیعه نفوذ پیدا کنیم و ما اکنون یقین داریم که در دنیا نبردی خواهد شد که در آن نبرد اصلی شیعه پیروز میدان خواهد بود.

وی افزود: ما عصاره و خلاصه همه انبیا یعنی امام زمان (عج) را داشته و اعتقاد داریم که او در پس پرده غیب است و هر آینه که خدا بخواهد، خواهد آمد تا زمین را از ناپاکی‌ها پاک کرده و آسمانیان را به فرشیان متصل کند.

این مسئول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امام زمان (عج) خواهد آمد تا کفار و مشرکین و از خدا بی‌خبران را از دم تیغ بگذراند و او کسی است که با آمدن خود در رزق و روزی همه بندگان خدا توسعه ایجاد می‌کند و به واسطه وجود با برکتش زمین پر از عدل و داد می‌شود.

موسوی تصریح کرد: صدها سایت علیه تفکر شیعی و امام زمان کار می‌کنند اما همه این تفکرات نقش بر آب خواهد شد و هر روز رسواتر از دیروز خواهند گردید.

بر پایه این گزارش در این جلسه حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده به عنوان نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دنا معارفه و از زحمات حجت‌الاسلام سید‌الله بخش موسوی نماینده قبلی تقدیر شد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول