اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

جوانان برگزیده استان البرز تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از جوانان برگزیده استان البرز با عنوان رنگین‌کمان جوانی ظهر امروز در محل تالار سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.

جوانان برگزیده استان البرز تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در البرز اظهار داشت: این جوانان در حوزه‌های ورزش، علمی، فرهنگی و هنری، دینی، صنعتی و کشاورزی توانسته‌اند در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی حائز رتبه‌های ارزشمند شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در برگزاری این مراسم سمن‌های استان البرز نقش تاثیرگذاری داشتند گفت: هم اکنون بیش از 70 سمن و سازمان مردم نهاد در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند که تا کنون 11 سمن اعتبارنامه‌های خود را دریافت کرده‌اند و مساعدت‌های مالی برای اجرای برنامه‌هایشان صورت گرفته است.

این مسئول بیان داشت: تلاش این اداره کل بر آن است تا با توانمندسازی سمن‌ها آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری دهد و زمینه رشد و بالندگی آنها را فراهم سازد.

بهروز منتقمی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالایی در میان جوانان استان وجود دارد گفت: با نگاهی به عملکرد جوانان البرزی در بخش‌های مختلف به خوبی می‌توان این ظرفیت بالا را مشاهده کرد و اداره کل ورزش البرز نیز تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا این ظرفیت‌ها را به فعل تبدیل کند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان البرز با بیان اینکه در ستاد ساماندهی جوانان استان بیش از 25 دستگاه مختلف عضویت دارند ادامه داد: استاندار البرز ریاست این ستاد را بر عهده دارد و مدیر کل ورزش به عنوان دبیر این ستاد نقش هماهنگ کننده را دارد، لذا با توجه به این ساختار همکاری همه دستگاه‌ها برای رفع نیازهای نسل جوان یک ضرورت است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جایگاه ورزش البرز در سطح ملی گفت: روند رو به رشد ورزش البرز با تشکیل استان شتاب بهتری گرفته و در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر آن خواهیم بود.

منتقمی تصریح کرد: استان البرز تا کنون موفق به کسب شش سهمیه المپیک لندن شده و این موضوع خود گواه توانمندی ورزشکاران این استان در سطح کشور است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز متذکر شد: با هماهنگی که با استاندار البرز صورت گرفته مقرر شده با هدف بالا رفتن روحیه ورزشکاران البرز پیش از شروع المپیک لندن در مراسمی از این تلاش ورزشکاران استان برای کسب سهمیه تقدیر شود.

وی در پایان از عزم جدی استان برای واکاوی و حل مشکلات جوانان خبر داد و اذعان داشت: در استان و در میان دستگاه‌های مرتبط با جوانان علاقمندی و میل زیادی برای رفع مشکلات نسل جوان وجود دارد و امیدوارم با همین رویکرد مثبت بتوانیم در آینده در حوزه جوانان برنامه‌های خوبی را به اجرا درآوریم و در جهت رفع مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول