اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ناجا صورت می‌گیرد

اجرای 5 برنامه بزرگ ورزشی در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و آموزشی نیروی انتظامی قزوین گفت: 5 برنامه بزرگ ورزشی در هفته ناجا برای شهروندان قروینی به اجرا در می‌آید.

اجرای 5 برنامه بزرگ ورزشی در قزوین

علی افشار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در هفته ناجا برای شهروندان قزوینی 5 برنامه از جمله رالی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی خانوادگی و تیراندازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی نیروی انتظامی قزوین با اشاره به اهداف این معاونت خاطر‌نشان کرد: ورزش از میزان جرم و جنایت در میان جوانان می‌کاهد، به همین دلیل این معاونت سعی در اجرای پروژه‌های ورزشی و فرهنگی دارد.

افشار با بیان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تصریح کرد: نیروی انتظامی برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان کارکنانش و همچنین جوانان و نوجوانان  همشهری برنامه‌های متنوعی دارد.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها افتتاح مدرسه فوتبال پاس قزوین بود که می‌تواند علاقه‌مندان به این رشته را پرورش دهد.

معاون فرهنگی و آموزشی نیروی انتظامی قزوین پیرامون تعداد اعضای این مدرسه فوتبال یادآور شد: در حال حاضر این مدرسه فوتبال 150 نفر شرکت‌کننده دارد که زیر نظر مربیان مجرب از هیئت فوتبال استان قزوین آموزش می‌بینند.

افشار با اشاره به سن علاقه‌مندان در مدرسه فوتبال پاس تأکید کرد: اکثریت اعضای این مدرسه فوتبال از بین دانش‌آموزان دبستان و راهنمایی هستند که 2 ماه در تابستان در این مدرسه فوتبال به ورزش می‌پردازند.

معاون فرهنگی و آموزشی نیروی انتظامی قزوین در خاتمه عنوان کرد: هدف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است که ورزش کمک زیادی برای تحقق این هدف می‌کند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول