اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان:

ورزشگاه تختی خاطرات گذشته را زنده می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول واحد پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان گفت: ورزشگاه تختی اصفهان به دلیل این که یکی از استادیوم‌های قدیمی کشور است و برای پیشکسوتان فوتبال خاطرات گذشته را زنده می‌کند برای رقابت‌های پیشکسوتان فوتبال کشور انتخاب شده است.

ورزشگاه تختی خاطرات گذشته را زنده می‌کند

احمدرضا یزدان‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت فوتبال استان اصفهان از آمادگی کامل برای برگزاری رقابت‌های نهایی پیشکسوتان اصفهان برخوردار است.

وی با اشاره به آمادگی کامل اصفهان برای میزبانی این رقابت‌ها گفت: اقدامات انجام شده توسط هیئت فوتبال ورزشگاه تختی اصفهان به دلیل این که یکی از استادیوم‌های قدیمی کشور است و برای پیشکسوتان فوتبال خاطرات گذشته را زنده می‌کند و همچنین قرار گیری در مرکز شهر برای آمدن تماشاگران به عنوان محل برگزاری مسابقات انتخاب شده است.

مسئول واحد پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان ادامه داد: در صورت درخواست تیم‌های مهمان برای انجام تمرین قبل از مسابقات، زمانی برای انجام تمرین در ورزشگاه تختی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: محل اسکان و تغذیه نمایندگان فدراسیون و داوران کشور از سوی هیئت فوتبال اصفهان برای مدت4 روز در نظر گرفته شده است.

یزدان‌پرست اضافه کرد: رقابت‌ها روز چهارشنبه 14 تیر ماه آغاز می‌شود و بازی فینال و رده بندی نیز روز جمعه 16 تیر ماه در ورزشگاه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: محل اسکان تیم‌های مهمان، مهمان‌سرای هوانیروز در نظر گرفته شده است و تغذیه تیم‌ها نیز در همین مکان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول