اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار رودهن خبر داد:

ایجاد 23 مدرسه قرآنی در رودهن

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از آغاز به کار 23 مدرسه قرآنی در سطح این بخش خبر داد.

ایجاد 23 مدرسه قرآنی در رودهن
رضا‏ طاهرخانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: قرآن کتاب انسان‏سازی است که هرگز خداوند متعال نظیر آن را دیگر بر بندگان خود عطا نخواهد کرد.
وی ادامه داد: از جمله افتخارات مسلمانان جهان، پیروی از قوانین الهی مورد اشاره در این معجزه رسول مکرم اسلام (ص) است.
طاهرخانی قران را محور وحدت همه مسلمانان جهان خواند و افزود: دشمن در طول تاریخ و برای رهایی از قدرت بی‏بدیل مسلمانان، از حربه اختلاف‏افکنی میان آنها استفاده کرده است.
بخشدار رودهن با اشاره به سناریوی دروغین ترور سفیر عربستان خاطرنشان کرد: از جمله آخرین ترفندهای استکبار جهانی و نظام سلطه، راه‏اندازی بازی رسانه‏ای و گسترده سناریوی کذب و دروغین ترور سفیر عربستان در واشنگتن توسط ایران بود.
وی تصریح کرد: بار دیگر نقاب چرکین آمریکای جنایتکار در این پروژه تبلیغاتی با روشنگری‏های مقام معظم رهبری بر همگان عیان گشت.
طاهرخانی ادامه داد: انجام مناسک حج در خانه خدا، ایستادن به سوی قبله‏ای واحد برای اقامه نماز و قرآن کریم همگی نقاط مشترک بارزی است که اتحاد بین این امت بزرگ را هرگز خدشه‏دار نخواهد کرد.
بخشدار رودهن مردم این خطه را قشری با عقاید دینی غنی خواند و افزود: رودهن و شهرستان دماوند از دیرباز تاکنون با لقب دارالمومنین به دیگر نقاط کشور معرفی شده‏اند.
وی تصریح کرد: این عنوان شایسته حاصل قرن‏ها ارادت مردم این دیار به ائمه معصومین (ع) و اطاعت بی‏چون‏ و‏ چرای آنها از فرامین الهی مکتوب در قرآن کریم است.
طاهرخانی با اشاره به آماری از شهدای شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: بر تارک افتخارات شهرستان دماوند 324 شهید، 370 جانباز 25 درصد و بیش از 270 آزاده جانباز همچون ستارگانی پرفروغ می‏درخشند.
بخشدار رودهن ادامه داد: در میان این شهدای گلگون‏کفن، وجود پنج شهید (پدر به اتفاق چهار فرزند) در یک خانواده روستایی بخش رودهن سندی محکم بر قرآنی بودن این مردم شهیدپرور است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول