اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان مازندران:

3 جشنواره هنری در مازندران اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان مازندران گفت: سه جشنواره فرهنگی و هنری امسال در مازندران اجرایی می‌شود.

3 جشنواره هنری در مازندران اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حسین علیپور صبح امروز در مراسم معارفه مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان نوشهر اظهار داشت: هنر زیبایی فرهنگی را به تصویر می‌کشد و زیبایی‌های ارزشی و اعتقادی ما را نمایان می‌سازد و موجب رشد، گسترش و ماندگاری آن می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه متولیان اصلی این انقلاب هنرمندان هستند، افزود: امام راحل (ره) در بخش شعر، اشعار بسیار گرانقدری دارند که بسیار دلنشین است و همچنین مقام معظم رهبری نیز بر موضوع هنر اشرافیت زیادی دارند و این باعث افتخار است.

این مسئول بیان داشت: باید هنر انقلاب اسلامی را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم چرا که وضعیت هنر نسبت به موضوع‌های دیگر چندان مطلوب نیست بنابراین باید دست در دست هم بدهیم و آن را به جایگاه حقیقی‌اش برسانیم.

علیپور خاطرنشان کرد: بسیج از متن جامعه و اعتقادات ما برخاسته است و بسیج هنرمندان نیز ماموریتش در راستای تقویت هنر انقلاب اسلامی و سازماندهی هنر بسیجیان است تا آن را به جایگاه واقعی‌اش برساند و در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بتواند نقش اصلی را ایفا کند.

وی متذکر شد: در آینده نزدیک سه جشنواره هنری در قالب نمایش و تئاتر، ادبیات داستانی و هنرهای تجسمی در مازندران برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم تا نوشهر میزبان یکی از این سه جشنواره هنری باشد و حضور برای همه بسیجیان در این جشنواره آزاد خواهد بود.

مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران اذعان داشت: بسیج هنرمندان در زمینه آموزشی در بخش‌های مختلف مهارتی، تخصصی و هم تربیتی فعالیت دارد و حضور هنرمندان در راستای تقویت اعتقادات بسیار ارزشمند است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول