اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد:

اولویت تدوین استاندارد برای کالای فاقد استاندارد تعیین شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران گفت: اولویت تدوین استاندارد برای یک‌هزار و 700 کالای فاقد استاندارد در قالب طرح "تجا" (توسعه جامع استانداردسازی) تعیین شده است.

اولویت تدوین استاندارد برای کالای فاقد استاندارد تعیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، رحیم ابوعلی در آیین اعطای پروانه کارشناسی به 27 نفر از برگزیدگان آزمون کارشناسی سازمان ملی استاندارد در شرکت فنی و مهندسی فراز در گرگان اظهار داشت: افرادی که پروانه کارشناسی از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت می‎کنند، می‎توانند پیشنهادات خود را ارائه دهند تا پس از طی مراحل قانونی برای تدوین استاندارد با آنها قرارداد منعقد شود.

وی خاطر نشان کرد: اشخاص حقوقی شرکت‎های بازرسی، آزمایشگاه‎ها و مؤسسات آموزشی به شرط داشتن حداقل یک نفر کارشناس استاندارد می‎توانند ادامه فعالیت دهند و ارائه تمام خدمات کارشناسی به اشخاص حقوقی باید به تایید کارشناسان حقیقی یاد شده برسد.

 

مدیرکل آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران گفت: کارشناسان استاندارد پس از دریافت پروانه کارشناسی تمام وظایف کارشناسی سازمان ملی استاندارد را بر عهده دارند و سازمان هم موظف است از توان بخش خصوصی از جمله کارشناسان استفاده کند.

ابوعلی از دست دادن شرایط تایید صلاحیت به تشخیص کمیسیون و صدور حکم قطعی محرومیت از حقوق اجتماعی توسط دادگاه صالحه را به عنوان برخی از شرایط لغو پروانه کارشناسی عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه کارشناس استاندارد باید در ابتدا خودش استانداردهای لازم را داشته باشد تاکید کرد: نخستین ویژگی برای موفقیت در امر کارشناسی، افزایش آگاهی است و کارشناسان استاندارد باید از اطلاعات روز برخوردار باشند و بر همین اساس لازم است در دوره‎های آموزشی که در آینده برگزار می‎شوند، شرکت کنند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول