اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

برگزاری دوره آموزشی قرآن در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان‌وبلوچستان گفت: با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی سیستان‌وبلوچستان دوره‌های آموزش قرآن با حضور 600 مربی برای 12 هزار قرآن‌آموز در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی قرآن در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، سیدمهدی پورموسوی اظهار داشت: به همت چهار مؤسسه بیش از 600 نفر دوره‌های تربیت مربی قرآن را با موفقیت گذرانده‌اند.

وی بیان کرد: این چهار مؤسسه شامل مؤسسه جنت‌ جوانه‌های زابل، مؤسسه بحرالعلوم زاهدان، مؤسسه بشارت و مؤسسه ام‌ابیهای خاش می‌شود که این مربیان را آموزش داده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی این مؤسسات هر مربی موظف است یک دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآنی برای بیش از 15 شرکت‌کننده را برگزار کند و نتایج را به مؤسسه ارائه دهد.

12 هزار نفر در استان سیستان‌وبلوچستان با روخوانی قرآن آشنا می‌شوند

وی اظهار کرد: با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان‌وبلوچستان این دوره‌ آموزش قرآن در طول تابستان برای 12 هزار قرآن‌آموز در این استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در پایان دوره آزمونی برگزار شده و اسامی قبول‌شدگان از سوی هر مؤسسه برای اتحادیه ارسال می‌شود و گواهینامه پایان دوره برای این قران‌آموزان صادر می‌شود.

پورموسوی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف توسعه و ترویج فرهنگ فراگیرای قرآن در جامعه و کسب تجربه‌های عملی برای مربیان آموزش دیده برگزار می‌شود که امیدواریم با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول