اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فعالیت نانوایی‌ها در ایام نوروز صورت گرفت

صدور معرفی‌نامه برای 600 نانوایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان گفت: در راستای فعالیت نانوایی‌های زنجانی در ایام نوروز 600 معرفی‌نامه برای نانوایی‌های زنجانی صادر شده است.

صدور معرفی‌نامه برای 600 نانوایی در زنجان

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور فعالیت نانوایی‌های زنجانی و با مراجعه‌ای که از سوی نانوایی‌ها به شرکت غله استان زنجان تا کنون 600 معرفی‌نامه برای نانوایان زنجانی برای دریافت آرد از کارخانجات صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه کارخانجات آرد سازی استان زنجان در ایام نوروز نیز اقدام به تحویل آرد به نانوایان زنجانی می‌کنند، اضافه کرد: مسئولان حاضر در سیلوهای گندم در استان زنجان نیز آماده تحویل گندم به کارخانجات هستند.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه از تعیین کشیک برای کارکنان شرکت غله استان زنجان خبر داد و گفت: این امر در راستای تسهیل امور آرد و نان در استان زنجان صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بازرسی‌های روزانه از سوی مسئولان اجرایی شرکت غله استان زنجان از مراکز آرد تولیدی اضافه کرد: همچنین روزانه دو نفر بازرس از نانوایی‌های استان زنجان بازرسی می‌کنند.

خالقی در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی شرکت غله استان زنجان در ایام نوروز اضافه کرد: نظارت و کنترل بر واحدهای نانوایی، هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل، تعیین کشیک برای نانوایان زنجانی و رسیدگی به شکایات مردمی از جمله اقداماتی است، که توسط شرکت غله استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

وی افزود: حتی در روز یکم فروردین سال جدید نیز مسئولان اجرایی در کارخانجات آماده تحویل آرد مورد نیاز نانوایی‌ها هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول