اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بیماری‌های خاص استان قزوین:

عضویت در هیئت بیماری‌های خاص باعث رشد روابط اجتماعی بیماران می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بیماری‌های خاص استان قزوین با اشاره به عدم همکاری خانواده‌ها در طرح استعدادیابی گفت: حمایت خانواده‌ها از طرح‌های استعدادیابی هیئت بیماری‌های خاص سبب شکوفایی روابط اجتماعی این بیماران خواهد شد.

عضویت در هیئت بیماری‌های خاص باعث رشد روابط اجتماعی بیماران می‌شود

فاطمه نجفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اذعان داشت: خانواده‌ها مهم‌ترین عنصر برای تشویق بیماران خاص برای عضویت در این هیئت هستند.

وی بیان کرد: عضویت این بیماران در هیئت بیماری‌های خاص سبب آشنایی این بیماران با هم‌سن و سالان در شرایط مشابه خود می‌شود،‌ روابط اجتماعی آنها را افزایش می‌دهد و سبب افزایش اعتماد به‌نفس در این افراد می‌شود.

رئیس هیئت بیماری‌های خاص استان قزوین در ادامه افزود: علاوه بر مشکلاتی که در استعدادیابی داریم مشکلات مادی نیز فعالیت در این عرصه را برای ما سخت‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه قیمت دارو‌ها افزایش چشمگیری داشته است، بیان کرد: حمایت‌هایی مبنی بر تهیه‌ دارو و کمک مالی به خانواده‌ها از طرف هیئت بیماران خاص صورت می‌گیرد.

نجفی در خاتمه افزود: تبادلاتی با سایر استان‌ها در امر تهیه‌ دارو‌هایی که گران شده است، صورت گرفته که این امر می‌تواند کمکی به هیات‌های بیماران خاص و خانواده‌هایی که فرزند بیمار دارند، باشد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول