اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

اشاعه فرهنگ زمینه‌ساز بهبود روابط اجتماعی است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: اشاعه فرهنگ زمینه‌ساز بهبود روابط اجتماعی است.

اشاعه فرهنگ زمینه‌ساز بهبود روابط اجتماعی است
سید‌محمد پژمان در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح خانواده شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: آموزش درست و به موقع سبب ایجاد سرمایه‌‌های اجتماعی برای نظام می‌شود و آتیه روشنی را برای ایران رقم می‌زند.
وی ادامه داد: در مسائل اجتماعی و اقتصادی بدون تردید، مساله فرهنگی بنیادی‌ترین موضوع بوده و مسائل اقتصادی یک ابزار از بین چندین ابزار است و آن چیزی که همه جوانب را در برمی‌گیرد، موضوع اندیشه است که اگر در آن غنایی داشته باشیم، می‌توانیم به آینده مطمئن امیدوار باشیم.
پژمان تصریح کرد: در برخی موارد این افراد متعهد و خلاق هستند که منابع موردنیاز خود را تامین می‌کنند و در جاهایی نیز وجود دارد که با وجود داشتن منابع، هیچ کاری پیش نمی‌رود و این طور نیست که داشتن منابع شرط پیشرفت باشد و این اندیشه‌هاست که سبب پیشرفت می‌شود.
شهردار مشهد به گوشه‌ای از خدمات شهرداری اشاره کرد و گفت: ما به‌عنوان خدمتگذاران مردم، در سال حدود 70 میلیارد تومان صرف نظافت و رفت‌ و ‌روب معابر شهری می‌کنیم که با اندکی توجه شهروندان می‌توان این رقم قابل توجه را در موارد ضروری‌تر شهری استفاده کرد و اتفاقات شگرفی را رقم زد.
پژمان تصریح کرد: هر کجا که مشارکت صورت می‌پذیرد، برکات الهی نازل می‌شود، به‌ویژه در مواقعی که این همکاری با افرادی باشد که وظیفه خطیر تعلیم و تربیت را بر عهده دارند و ما خوشحال هستیم که با مجموعه آموزش و پرورش همکاری داریم و امیدوارم این همکاری‌ها سبب پیشرفت سریع شهر مشهد و معرفی آن به‌عنوان الگوی نمونه در کشور باشد.
وی تاکید کرد: شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی باید در همه زمینه‌ها به‌عنوان الگوی برتر در کشور معرفی شود و ما تفاوت‌های خودمان را به عنوان یک الگوی برتر به رخ دیگر شهرهای ایران بکشیم و با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم، بیشترین بازده و کمترین زیان را داشته باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول