اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

مشکلات بانوان دارای بیماری‌های خاص رسیدگی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به جایگاه زنان در جامعه و اهمیت سلامت این قشر گفت: مشکلات زنان دارای بیماری‌های خاص با مراجعه به دفتر امور بانوان استانداری رسیدگی می‌شود.

مشکلات بانوان دارای بیماری‌های خاص رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی صبح امروز در همایش سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سنندج اظهار کرد: رفع مشکلات بانوان و رسیدگی به آنها وظیفه مسئولان است و استانداری در این زمینه تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی ‌‌ با اشاره به نقش زنان در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: زنان در جهاد اقتصادی و تولید ملی نقش مهمی دارند و نقش‌آفرینی آنان اساس و بنیاد حرکت‌های اجتماعی و اقتصادی را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اساسی زنان در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی این قشر با حضور خود در ارائه عملکرد مطلوب‌تر جامعه همواره سهیم بوده‌اند.

استاندار کردستان در این همایش به سوالات بانوان حاضر در همایش پاسخ داد و یادآور شد: امید است که خانه سلامت به منظور ایجاد نشاط و حفظ سلامتی بانوان در استان راه‌اندازی شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان نیز در این همایش گفت: امروز زنان جامعه ما می‌توانند همانند مردان کار و تلاش کنند و سهم بسزایی در تولید ملی و اشتغال ایران داشته باشند.

سهیلا نصرصادقی حضرت زهرا (س) را الگوی تمامی زنان اسلامی برشمرد و افزود: ما باید تلاش کنیم تا راه و سیره زندگانی حضرت زهرا(س) را الگوی زندگی خود کرده و همچنین به کودکانمان نحوه چگونه زندگی کردن آن حضرت را بیاموزیم.

وی همچنین با اشاره به نقش محوری زنان در خانواده افزود: خانواده در نظام اسلامی کانون مهر و محبت است که در آن مرد و زن مایه آرامش یکدیگر محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: نقش زن در خانواده برای پرورش فرزندان صالح که در برابر جامعه و رشد و ترقی آن احساس مسئولیت کنند ضروری و اساسی است و باید به آن توجه شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان بیان کرد: بررسی جایگاه زن باید مداوم باشد نه اینکه مختص هفته زن و یا زمان خاصی باشد.

در این همایش از شش بانوی کارآفرین شهرستان سنندج با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

این همایش به همت امور بانوان استانداری کردستان با حضور جمعی از مسئولان استان و بانوان شاغل در ادارات کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول