اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

راه‌اندازی مرکز بیماری‌های خاص در خراسان‌جنوبی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی راه‌اندازی مرکز بیماری‌های خاص در استان را ضروری دانست و گفت: راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این پروژه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

راه‌اندازی مرکز بیماری‌های خاص در خراسان‌جنوبی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با اعضای مجمع خیران سلامت استان، انجام امور خداپسندانه را مطابق با فطرت انسان‌های پاک سرشت عنوان کرد.
وی اظهارداشت: در مجمع خیران سلامت استان نیز انسان‌هایی با نیات پاک و الهی برای کمک به انسان‌ها تلاش می‌کنند که بسیار قابل تقدیر است.
استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: استانداری خراسان‌جنوبی و تمام دستگاه‌های اجرایی آماده هرگونه همکاری و مساعدت در زمینه رفع مشکلات این انجمن هستند زیرا کمک به این امر، کمک به سلامت فردی و اجتماعی جامعه و دارای اهمیت فراوانی است.
رشید به درخواست تغییر کاربری زمین اهدایی به این مجمع اشاره کرد و افزود: این مسئله در کمیسیون ماده پنج مورد توجه قرار خواهد گرفت و براساس منافع و مصالح عمومی و با توجه به مقتضیات مبلمان شهری، بررسی و اقدامات ممکن در این زمینه به انجام خواهد رسید.
وی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه درونی کردن فرهنگ کمک به هم‌نوع را امری مهم دانست و ادامه داد: خراسان‌جنوبی در زمینه کمک به هم‌نوع و اقدامات انسان دوستانه در کشور دارای جایگاه بالایی است که این نشان‌دهنده وجود سنت‌های معتبر حسنه‌ای است که دارای ریشه‌های توحیدی و الهی هستند.
استاندار خراسان‌جنوبی توجه به راه‌اندازی مرکز بیماری‌های خاص در استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: این پروژه که از پروژه‌های نیمه تمام استان بوده و بسیار مورد نیاز بیماران است باید از سوی مراجعی از جمله انجمن خیران استان مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم مشکلات بیماران خاص در استان را به حداقل کاهش دهیم.
در این جلسه اعضای انجمن خیران سلامت استان به ارائه دیدگاه‌ها، مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند و استاندار خراسان‌جنوبی نیز ضمن بررسی نسبت به رفع آنها در حد مقدورات قول مساعد داد.
در حال حاضر 4 هزار بیمار سرطانی، 112 نفر بیمار هموفیلی، 64 بیمار تالاسمی، 84  بیمار پیوندی و 104 بیمار ام اس در استان وجود دارد.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول