اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه مطرح کرد

ضرورت استقرار اداره تعزیرات در بشرویه

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با توجه به اعتراضات مردمی مبنی بر تفاوت قیمت اجناس، استقرار نمایندگی مستقل اداره تعزیرات در این شهرستان ضروری است.

ضرورت استقرار اداره تعزیرات در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای تابستانی در فرمانداری بشرویه اظهار کرد: کشور ما، کشوری جوان است و شور، نشاط و فرصت‌های جوانی در جامعه وجود دارد.

وی ادامه داد: استفاده صحیح از فرصت‌ها در ایام جوانی ضروری است و جوانان باید قدر این دوران را بدانند و برنامه‌ریزی لازم را برای شکوفایی استعدادها و ابتکارات خود به کار گیرند.  

فرماندار بشرویه با بیان اینکه در آستانه فصل تابستان دور جدید سفرها آغاز می‌شود، تصریح کرد: امروزه با توجه به مشغله‌های کاری و زندگی ماشینی انسان‌ها، نیاز به تجدید روحیه و سفر از ضروریات زندگی شده است.

پورسلطانی افزود: در آموزه‌های دینی نیز بر سیر و سیاحت و عبرت گرفتن از سرگذشت گذشتگان تأکید شده است که سبب کسب آرامش و رفع نیازهای روحی و روانی می‌شود.

وی ادامه داد: طبق آمارهای به دست آمده در کل کشور، عید امسال 18 درصد آمار مسافرت‌ها افزایش داشته است و پیش‌بینی می‌شود که با فرصت پیش‌آمده برای خانواده‌ها و فراغت خاطر دانش‌آموزان و دانشجویان، سفرهای تابستانی نیز رشد چشمگیری داشته باشد.

فرماندار بشرویه ادامه داد: در شهرستان بشرویه در ایام عید، برای اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران و رفع مشکلات ناشی از وضعیت جوی هوا، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت که منجر به رضایتمندی و ماندگاری مسافران در شهرستان شد.

پورسلطانی گفت: در طول ایام تابستان سفرها شدت پیدا کرده و به تبع آن احتمال بروز مشکلات آب و هوایی و مسدود شدن جاده‌ها وجود دارد که در این ارتباط نیز باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی معرفی بافت تاریخی و اماکن گردشگری شهرستان بشرویه توسط میراث فرهنگی را ضروری دانست و افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری علاوه بر ماندگاری مسافران، در افزایش خرید سوغاتی و معرفی شهرستان و توسعه اقتصادی منطقه مؤثر است.

فرماندار بشرویه اضافه کرد: با توجه به فعالیت گسترده واحدهای صنفی در ایام تابستان، نظارت‌ها باید گسترده شود که با وجود مشکل تفاوت قیمت کالاها، استقرار نمایندگی اداره تعزیرات در شهرستان بشرویه ضروری است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری بشرویه با بیان اینکه مسئولیت ستاد دائمی تسهیلات سفرهای تابستانی بر عهده این اداره است، افزود: تبلیغات و نصب بنرهای راهنمای مسافران انجام شده و در تابستان گردش در بافت و ابنیه تاریخی بشرویه فعال می‌شود.

هاشم اتفاقی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجتمع رفاهی امام‌رضا (ع) بشرویه در شهریور‌ماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، صنایع دستی و سوغات شهرستان عرضه می‌شود.

وی از ادارات بشرویه خواست تا برای ارائه گزارش فعالیت‌های خود در ایام تابستان به دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول