اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‏های دانش‏آموزی

گروه سرود شاهرود به مسابقات کشوری راه یافت

خبرگزاری فارس: گروه سرود دانش‏آموزی شاهرود به مسابقات بسیج دانش‏آموزی کشور راه یافت.

گروه سرود شاهرود به مسابقات کشوری راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، گروه سرود پیش‌گام بسیج دانش‏آموزی شاهد شاهرود به جشنواره کشوری سرود بسیج دانش‏آموزی راه یافت.

امیر غلام‏رضایی، مسئول فرهنگی و اجتماعی بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود عصر امروز در مراسم تقدیر از این گروه با اعلام این خبر گفت: گروه سرود پیش‌گام شاهد در مسابقات سرود استانی رتبه نخست را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: این گروه به عنوان نماینده استان سمنان در جشنواره سرود "نغمه عشق" بسیج دانش‏آموزی کشور حضور خواهد داشت.

مسئول فرهنگی و اجتماعی بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات "گفتمان رهبری" گفت: دو دانش‏آموز بسیجی در این مسابقات به مرحله کشوری راه یافته‏اند.

غلام‏رضایی بیان کرد: این دو نفر به عنوان نمایندگان استان سمنان در این مسابقات که به صورت اینترنتی و از سخنان رهبر انقلاب اسلامی برگزار می‏شود، شرکت کردند.

هم‌چنین به همت پایگاه‏های مقاومت بسیج امام جواد(ع) کوهان و المهدی(عج) بکران، اردوی یک روزه آموزش عادی بسیج در پایگاه‏های مقاومت برگزار شد.

در این اردوی یک روزه، بسیجیان با اهداف و برنامه‏های کلی بسیج و منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد بسیج آشنا شدند.

مهدی باباحجیان، فرمانده این برنامه ‌هدف از برگزاری این دوره را آشنایی افراد با افکار حضرت امام خمینی(ره) و رهبری در مورد بسیج و سازماندهی آنان در بسیج براساس علاقه افراد به صورت حضوری اعلام کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول