اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

زنجان در کارهای فرهنگی نیاز به خلاقیت دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به ضرورت به کار بردن خلاقیت در انجام کارهای فرهنگی گفت: اگر خلاقیت در انجام این کارها نباشد، شاهد هیچ‌گونه موفقیتی برای استان نخواهیم بود.

زنجان در کارهای فرهنگی نیاز به خلاقیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود عباسی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط ارگان‌های فرهنگی اظهار داشت: همه گزارش‌ها در راستای حفظ وضع موجود و یا ارتقای آن بود.

وی نکته مغفول مانده در گزارش‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های فرهنگی را خلاقیت و جریان‌های فکری نوآورانه اعلام کرد و افزود: اگر برنامه‌های فرهنگی با همین روال پیگیری شود شاهد هیچ گونه موفقیتی در این عرصه برای استان زنجان نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان توجه به انجام طرح‌های بزرگ را از ضروریات دانست و اضافه کرد: باید متوجه بود که هیچ پایگاه پژوهشی در سطح استان زنجان درباره کارهای فرهنگی وجود ندارد.

وی به مشهور بودن شهر زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی اشاره کرد و گفت: هیچ پایگاهی که در این رابطه اقدام به پژوهش عمیق در این رابطه بکند وجود ندارد.

عباسی تاکید کرد: انجام کارهای پژوهشی در حوزه فرهنگ به‌ویژه فرهنگ دینی به گسترش آن کمک شایان توجهی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد باغ کتاب در سایر استان‌ها در حال انجام است، ادامه داد: این برنامه باید در دستور کار ارگان‌های فرهنگی استان زنجان نیز قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان احداث پارک بانوان را از اقدامات ارزنده عنوان کرد و گفت: در کنار احداث پارک‌هایی این چنین باید به توسعه فرهنگی در این اماکن نیز توجه کرد.

وی اقدام ارگان‌ها در ورزش پرسنل خود را از دیگر اقدامات موثر در عرصه فرهنگ و ورزش اعلام کرد و افزود: این اقدامات به گسترش فضا‌های شاد در جامعه کمک می‌کند.

عباسی با اشاره به تخصیص بودجه به امور فرهنگی تاکید کرد: انجام کارهای بزرگ در استان نیازمند اقدامات اساسی است.

وی نخستین مواجه فعال لازم در سطح استان زنجان را مباحث فرهنگی دانست و بر واردشدن در آن امور تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول