اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد

لزوم استفاده از راهکارهای فرهنگی برای تبیین سیره حضرت فاطمه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر ضرورت تبیین نقش و جایگاه بانوان در ایام فاطمیه با استفاده از راهکارهای فرهنگی کارآمد تاکید کرد.

لزوم استفاده از راهکارهای فرهنگی برای تبیین سیره حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه اتاق فکر بانوان که در فرمانداری برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: اتاق فکر بانوان باید برای ارتقای منزلت اجتماعی بانوان در جامعه تلاش کند.

وی با بیان اینکه بانوان در پیروی از سیره بانوی دو عالم باید نقش و جایگاه خود را در جامعه بشناسند افزود: ایام فاطمیه فرصت خوبی برای تبیین نقش ارزنده بانوان در تحقق یک جامعه متعالی است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت ارتقای منزلت بانوان در بخش‎های مختلف یادآور شد: جامعه پیشرفته جامعه‌ای است که در آن از همه ظرفیت‎ها در مسیر رشد و تعالی استفاده شود.

احمدی با بیان اینکه کشور ما در حال توسعه است و بسیاری از ظرفیت‎ها در آن به فعل نرسیده است بر استفاده از توانمندی‎های بانوان نخبه و فرهیخته در تحقق بسیاری از ظرفیت‎های کشور و حل بسیاری از گرفتاری‎های اجتماعی تاکید کرد و اذعان داشت: منزلت اجتماعی بانوان نیز یکی از همان ظرفیت‎هایی است که اگر به خوبی ارتقا یابد جامعه در مسیر درست به رشد و تعالی می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: امور بانوان فرمانداری شهرستان گنبدکاووس باید از مجموع صاحبان فکر در حوزه بانوان برای ارائه راهکارهای صحیح و راهبردی برای ارتقای منزلت بانوان استفاده کند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس اهمیت نقش بانوان را پیشرفت و توسعه جامعه بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: باید نسبت به ارتقای جایگاه بانوان در جامعه حساس باشیم زیرا پیشرفت جامعه ارتباط مستقیمی با ارتقای سطح منزلت بانوان در حوزه‌های مختلف دارد.

احمدی با تاکید بر لزوم احیای تشکل‎های مردم نهاد در حوزه بانوان افزود: نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه پیشرفت و توسعه جامعه بسیار با اهمیت است.

وی همچنین بر گسترده کردن حلقه مشاوران امور بانوان ادارات برای بهره‌مندی از افکار سودمند و شناسایی مسائل و ارائه راهکارها در حوزه بانوان تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول