اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور نیشابور:

فعالیت‌های علمی و سیاسی دانشگاه در خدمت کارهای فرهنگی باشد

خبرگزاری فارس: مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی شهید سیدمرتضی آوینی دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور گفت: باید تمام فعالیت‌های علمی و سیاسی دانشگاه در خدمت کارهای فرهنگی باشد.

فعالیت‌های علمی و سیاسی دانشگاه در خدمت کارهای فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور،‌ محمد زروندی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید سیدمرتضی آوینی دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور در ساختمان آموزشی این دانشگاه اظهار کرد: کارهای بسیج دانشجویی باید کیفی باشد و باید از کمّی‌گرایی به دور از کیفیت اجتناب شود.

وی افزود: مسائل فرهنگی دانشگاه باید به سوی مهندسی فرهنگی و کمک گرفتن از نیروهای متخصص سوق داده شود تا بتوانیم از کارهایمان پاسخ مثبت و مؤثری را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج در دانشگاه باید تأثیرگذاری در حوزه مدیریتی و فرهنگ و سیاست دانشگاه باشد، گفت: می‌توان با برگزاری برنامه‌های زیرساختی مختلف با فضای سیاست‌زدگی دانشجو در دانشگاه برخورد شود.

مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی شهید سیدمرتضی آوینی نیشابور، افزود: بسیج دانشجویی باید سعی کند بینش و تحلیل‌های سیاسی در دانشگاه اتفاق بیفتد و دانشجویان تأثیرگذار در این موضوعات باشند.

زروندی تأکید کرد: دانشگاه بیشتر از خدمات دادن، باید به فکر تولید باشد تا دانشگاه فضایی برای پرورش دادن نیروهای متخصص و متعهد برای جامعه شود.

این مسئول حوزه بسیج دانشجویی نیشابور، گفت: بسیج دانشجویی باید سبب رشد فضای علمی فرهنگی در محیط دانشگاه شود که دانشجو بتواند در جامعه به وظایف خود عمل کند.

زروندی یادآور شد: سمت و سوی برنامه‌های هسته‌های علمی نیز باید به سوی پژوهش‌محوری هدایت شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول