اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) زنجان:

ارائه راه‌کارهای پیشگیری مهم‌ترین کار فرهنگی مهرانه است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) زنجان گفت: مهم‌ترین کار کمیته فرهنگی انجمن خیریه مهرانه بر روی ارائه راه‌کارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان معطوف شده است.

ارائه راه‌کارهای پیشگیری مهم‌ترین کار فرهنگی مهرانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کمال سقطچی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز کارهای فرهنگی گسترده توسط انجمن مهرانه زنجان، اظهار داشت: کمیته فرهنگی این انجمن به تازگی ترمیم و تقویت شده است.
وی با تاکید بر این نکته که پیشگیری بسیار مهم‌تر از درمان است، از توافق با رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما برای روی آنتن بردن برنامه‌هایی برای ارائه آموزش‌هایی به مردم خبر داد.
مسئول کمیته فرهنگی انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به سئوالات مطرح شده درباره افزایش بیماری سرطان در زنجان طی سال‌های اخیر گفت: تحلیل مقایسه‌ای با برخی استان‌ها تفاوت‌های چندین برابری را نشان می‌دهد چرا که در برخی استان‌ها که به لحاظ جمعیت با استان زنجان برابر هستند، صحبت از پرونده‌هایی در حدود 9 هزار می‌شود که چندین برابر استان زنجان است.
وی تاکید کرد: تیم های تحقیقاتی در استان تشکیل شده و در حال انجام تحقیق درباره نوع بیماری سرطان و همچنین نحوه شیوع آنها است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول