اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

زنجان ظرفیت بالایی در انجام کارهای فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل ظرفیت بالایی در انجام کار فرهنگی دارد و کار فرهنگی زیادی می‌توان انجام داد.

زنجان ظرفیت بالایی در انجام کارهای فرهنگی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، سید ناصر موسوی در جلسه معارفه مدیریت جدید حوزه فرهنگی شهرداری اظهار داشت: ما به دنبال احداث سازمان فرهنگی و هنری شهرداری هستیم چراکه حوزه فعالیت بیشتری دارد.
وی با اشاره به اینکه اگر حوزه فرهنگی شهرداری به صورت سازمان باشد قدرت مانور بیشتری داشته و حوزه فعالیت بیشتری نیز خواهد داشت، ادامه داد: یک کار فرهنگی همیشه بازتاب مردمی دارد و خروجی حوزه فرهنگی همیشه برای مردم است.
شهردار زنجان با بیان اینکه پارک بانوان یکی از اقدامات خوب شهرداری بوده است و نباید از ظرفیت‌های این پارک غافل شد چرا که می‌توان در این پارک با شهروندان ارتباط غیر مستقیم برقرار کرد، تصریح کرد: پارک بانوان یک پارک فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه مردم باید در مدیریت شهری سهیم باشند، ادامه داد: شهری که با مشارکت فرهیختگان و افراد نخبه مدیریت شود دارای جذابیت و زیبایی بیشتری است.
موسوی با بیان اینکه حوزه معاونت فرهنگی یکی از حلقه‌های اتصال با مردم است، گفت: زیرساخت‌های هر کشوری را فرهنگ می‌سازد و یکی از عواملی که باعث ارتقا و رشد کیفی قابلیت‌های هر ملتی است که توانسته است در همه عرصه‌ها خودش را نشان دهد بحث فرهنگ یک ملت است.
وی تصریح کرد: ایران یک کشور فرهنگی و فرهنگ دوست است.
شهردار زنجان به استفاده از ظرفیت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: باید بسترهای لازم را برای استفاده از ظرفیت‌های مردم در شهرداری و به ویژه در حوزه فرهنگی فراهم شود.
وی ادامه داد: همیشه حضور و مشارکت مردم در کارهای فرهنگی و هنری شهرداری نشان می‌دهد که کار شهرداری تنها جدول‌گذاری و ریختن آسفالت نیست.
موسوی با اشاره به اینکه با کارهای فرهنگی می‌توان مردم از حقوق شهروندی آگاه کرد، افزود: هنوز شهروندان از حقوق شهروندی خود آگاه نیستند و ممکن است حقوق چندین هزار شهروند توسط چند نفر از بین برود.
وی با بیان اینکه تبیین حقوق شهروندی از وظایف معاونت فرهنگی است، گفت: آنچه که هر شهروند باید در زندگی بداند در سایر نهادها آموزش داده نمی‌شود و باید معاونت فرهنگی در این زمینه پیشگام باشد.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه به عنوان مثال امروز در بحث "اعتیاد در خانواده" فقط از بهزیستی انتظار نیست، تصریح کرد: متکدیان نیز امروز یکی از معضلات اجتماعی است که شان انسانی را پایین آورده است و چهره شهر را زشت کرده است.
در ادامه معاون هماهنگی و امور اجرایی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: ما به دنبال این بودیم که حوزه فرهنگی شهرداری در شهر بدرخشد.
سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه در بحث مدیریت فرهنگی کار زیادی لازم است، ادامه داد: در شهرداری کار فرهنگی زیادی انجام می‌شود اما بیشتر به نام دیگران ثبت می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: مدیریت و معاونت فرهنگی هر دو یک خروجی دارند و در برخی زمینه‌ها مدیریت فرهنگی قدرت مانور بیشتری دارد.
گفتنی است غلامرضا نظری به عنوان سرپرست مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان معرفی شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول