اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری همایش کشوری بررسی راهکارهای تقویت فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همایش کشوری بررسی راهکارهای تقویت فرهنگی در 10 و 11 تیرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش کشوری بررسی راهکارهای تقویت فرهنگی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن موحد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش کشوری بررسی راهکارهای تقویت فرهنگی استان‌ها و نواحی دارای زیارتگاه دفاع‌مقدس با حضور فرماندهان و رده‌های مرتبط از سراسر کشور 10 و 11 تیرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

موحد با اشاره به اینکه در این همایش مسئولان، مدیران و پیشکسوتان فرهنگی حضور دارند، ادامه داد: این همایش دو روزه از ساعت 8 صبح شنبه و یکشنبه در تربیت معلم شهید صدوقی برگزار خواهد شد.

وی استان کرمانشاه را سرزمین حماسه‌ساز عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت‌ها و پایداری این استان بوده‌ایم و امروز به پاس این افتخار میزبانی این همایش را داریم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه زیارتگاه‌ها یک قطب معنوی هستند و امروزه در رویکرد ملی و عملیاتی بزرگ فرهنگی راهیان‌نور با عنوان یک فضای الهام‌بخش می‌توانند اثرات معنوی و تقویت ایمانی را رقم زنند.

وی افزود: در این همایش مسائل و موضوعات فرهنگی شهرستان‌های دارای زیارتگاه با عنوان یک ضرورت مورد توجه واقع شده و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

موحد هدف از برگزاری همایش را تقویت فرهنگی و نیروی انسانی، نظم و برنامه‌ریزی در ابعاد مختلف در شهرستان‌های دارای زیارتگاه دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول