اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر ماه

کانون‌های فرهنگی و پرورشی محلات در مدارس کشور ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: کانون‌های فرهنگی و پرورشی محلات از ابتدای مهر ماه سال جاری و با حمایت کانون مرکزی هر شهرستان در تمام مدارس کشور ایجاد می‌شود.

کانون‌های فرهنگی و پرورشی محلات در مدارس کشور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدابراهیم محمدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره دختران در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور اظهار داشت: در جشنواره‌های فرهنگی و هنری آینده، برنامه‌ها و موضوعاتی که بازخورد بیرونی و آثار کمی دارد، حذف می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های مسابقات کانون‌های فرهنگی و تربیتی کشور به جای یک استان در پنج استان توزیع شده است و در سال آینده این مسابقات در 10 استان برگزار می‌شود.موی افزود: بر این اساس در نظر داریم از تراکم جشنواره‌های ملی در یک استان خاص پرهیز شده و از ظرفیت تمام استان‌ها استفاده می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و پرورشی محلات از ابتدای مهر ماه سال جاری با حمایت کانون مرکزی هر شهرستان در تمامی مدارس کشور ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های محله در مدارس با هدف ارائه خدمات بهتر ایجاد می‌شود، تصریح کرد: سیاست آموزش و پرورش بالا بردن ظرفیت کانون‌های فرهنگی و پرورشی در کشور است.

 مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: حمایت از استعدادهای دانش‌آموزان در سطح کلان یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش است و برای این موضوع اعتباراتی پیش‌بینی می‌شود که حمایت بهتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول