اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهرستان سوادکوه:

مهندسی 4 بانده شدن سوادکوه با اصول راهسازی فاصله دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به نقایص فنی در چهار بانده شدن محور سوادکوه گفت: مهندسی محور سوادکوه با اصول فنی راهسازی فاصله زیادی دارد.

مهندسی 4 بانده شدن سوادکوه با اصول راهسازی فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رمضانعلی قاسمی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه چهار بانده شدن محور سوادکوه از طرح‌های کلیدی در توسعه شهرستان است، بیان داشت: تسهیل در تردد و افزایش ایمنی سفر و استفاده از توانمندی‌های مختلف شهرستان از ویژگی‌های این طرح ملی است.

سخنگوی شورای شهرستان سوادکوه افزود: عملیات در حال انجام برای چهار بانده شدن محور سوادکوه با طرح مهندسی و استاندارد اولیه آن فاصله دارد.

وی افزود: مطالعات برای اجرا چهار بانده شدن محور سوادکوه جامع نیست و در طول مسیر خطوط فرعی و تقاطع‌های روستاهای مسیر نیز هیچ‌گونه مطالعه جامعی انجام نشده است و اجرای پروژه با طرح هندسی راه مغایرت دارد.

قاسمی به نقایص زیاد در چهار بانده شدن محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: طرح مهندسی محور سوادکوه با اصول فنی راهسازی فاصله زیادی دارد.

عضو کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه افزود: برای کیفی سازی چهار بانده شدن محور سوادکوه تا قبل از اتمام آن برنامه‌ریزی شود.

سخنگوی شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به شکستگی سد مربوط به چهار بانده شدن محور سوادکوه در منطقه "کرچمبور" زیراب گفت: نقایص سدهای تازه ساخته شده این محور با چشم غیرمسلح هم قابل مشاهده است و فعلا با خاک آن را حائل کرده‌اند.

وی به اشکالات مختلف در چهار بانده شدن محور سوادکوه اشاره کرد و اظهار داشت: چند نقطه مربوط به چهار بانده شدن محور سوادکوه دارای اشکالات مختلف فنّی است و دلسوزان سوادکوه تا قبل از تحویل آن ارزیابی فنی و منطقی از طرح را در اولویت خود قرار دهند.

عضو شورای شهر پل سفید با تاکید بر نظارت شوراها بر فعالیت‌های عمرانی سوادکوه خواستار پاسخگویی مسئولان ارشد شهرستان نسبت به توسعه نیافتگی و عدم اجرایی شدن مصوبات توسعه سوادکوه شد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول