اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

آمریکا مصداق بارز توحش در عصر تکنولوژی است

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون گفت: دولت آمریکا با عملکردی که در عصر تکنولوژی در دنیا دارد، مصداق بارز توحش و تروریست دولتی به شمار می‌رود.

آمریکا مصداق بارز توحش در عصر تکنولوژی است

به گزارش خبر گزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با گرامی‌داشت فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت مهدی موعود (عج) در سخنانی اظهار داشت: از نظر شیعه مسئله مهدویت و نوید ظهور مهدی موعود یکی از مسائل بسیار حیاتی اسلام به شمار می‌رود که سابقه آن به نخستین روزهای طلوع اسلام برمی‌گردد.

وی با اشاره به آیات و روایاتی به بحث مهدویت پرداخت و گفت: این بحث در کتاب‌های معتبر شیعه و اهل سنت و نیز به عنوان یک اعتقاد جهانی در تمام مکتب‌های آسمانی آمده است.

امام جمعه کازرون افزود: اعتقاد شیعه به بحث مهدویت یک اعتقاد کامل و پرورش یافته در مکتب ائمه معصومین (ع) و نیز روایاتی که از پیامبر گرامی اسلام (ص) وارد شده، است.

خرسند با بیان اینکه یکی از نشانه‌های جامعه منتظر عاری‌بودن از گناه است، بیان داشت: نباید به بهانه برگزاری جشن نیمه شعبان دست‌هایمان را آلوده به گناه کنیم و قلب امام زمان (عج) را جریحه‌دار سازیم.

وی به مشارکت مردم در جمع‌آوری صدقات به نام ولی عصر (عج) برای برطرف‌کردن مشکلات افراد نیازمند و خانواده‌های محرومان جامعه تأکید کرد.

این مسئول در ادامه روز صنعت و معدن را گرامی داشت و از بانک‌ها و سازمان‌های مرتبط با کار و تولید و نیز از مردم خواست تا از سرمایه‌گذاران بخش صنعت و ایجاد کار و تولید حمایت جدی داشته باشند و با دید مثبت به آن نگاه کنند تا مشکلات کار و تولید جامعه برطرف شود.

خرسند در بخش دیگر سخنانش گفت: آمریکا، اسرائیل و دولت‌های جیره‌خوار آن‌ها مانند عربستان و قطر با انقلاب مصر و یمن مخالف بودند اما یک دفعه ژست دموکراسی می‌گیرند و مدافع حقوق مردم سوریه می‌شوند.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: هدف آمریکا و ایادی آن‌ها، آزادی ملت سوریه نیست بلکه ضربه‌زدن به مقاومت اسلامی، جمهوری اسلامی و نیز حزب‌الله لبنان است که به لطف خداوند موفق نمی‌شوند.

وی به 12 تیر ماه سال‌روز حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران این روز را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند و آن را نشانه توحش و تروریست‌بودن دولت آمریکا می‌دانند.

خرسند در پایان تصریح کرد: دولت آمریکا و اسرائیل سیاه‌ترین پرونده قتل، جنایت و آدم‌کشی را در عصر تکنولوژی دارند و مصداق بارز توحش و تروریست دولتی به حساب می‌آیند و از کار خودشان نیز هیچ اظهار پشیمانی نمی‌کنند.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول