اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

ظرفیت مساجد باید به خوبی به کار گرفته شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: مسجد به عنوان بستری برای رشد افراد جامعه مطرح است و از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

ظرفیت مساجد باید به خوبی به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام علی تاشی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای بسیج و هیئت امنای مسجد شاهرود اظهار داشت: مأمن و مکان شکوفایی بسیج، مسجد بوده چراکه مسجد سنگر اساسی دفاع از اسلام است.

استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: سالار شهیدان مدافع اسلام و ارزش‌های متعالی آن بود و در راه حفظ آن از هیچ کوششی فروگذار نکرد و جان خود را فدای آن کرد.

وی بیان کرد: پاسداران امروز انقلاب و اسلام که خود را مرید این امام همام می‌دانند باید مانند امام حسین(ع) در راه اعتلای اسلام و ارزش‌ها فداکارانه در میدان حاضر شوند و تلاش کنند تا اسلام و ارزش‌های آن در جامعه حفظ شود.

رئیس اسبق دادگستری شهرستان شاهرود تصریح کرد: مسجد رکن اسلام و بسیج نیز یکی از ثمره‌های اسلام است که باید این ثمره در مسجد بالنده شود.

تاشی بیان کرد: مسجد به عنوان بستری برای رشد افراد جامعه است و از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

همچنین فرمانده بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود در این مراسم با اشاره به هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی گفت: تمام دغدغه و کارکرد شهید بهشتی، توسعه عدالت اسلامی در جامعه و محوریت آن در امور بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد و به گفته امام(ره) بهشتی خود یک ملت بود.

عباس‏علی کاظمی با اشاره به تعامل بسیج و مسجد گفت: تعامل بسیج و مسجد در انجام مأموریت‌های بسیج بسیار مهم است، چراکه در برهه کنونی دشمنان، اعتقادات نسل جوان ما را هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه مکانی بهتر از مسجد برای شبهه‌زدایی و افزایش معرفت و بصیرت جوانان وجود ندارد افزود: باید در خصوص تبیین مسائل اعتقادی و معرفتی و بصیرتی، از ظرفیت مساجد و اجتماعات به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول