اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

ظرفیت حوزه‌های علمیه در زمینه آسیب‌ها نادیده گرفته شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ظرفیت حوزه‌های علمیه استان زنجان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نادیده گرفته شده است.

ظرفیت حوزه‌های علمیه در زمینه آسیب‌ها نادیده گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری ظهر امروز در جلسه کار گروه امور اجتماعی و فرهنگی استان زنجان اظهار داشت: از ظرفیت حوزه‌های علمیه به منظور تعمق ‌بخشی به مسائل اعتقادی در جامعه بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه افرادی که مورد همسر آزاری قرار گرفته‌اند باید بعد از حمایت‌های اداره کل بهزیستی از سوی دستگاه‌های قضایی پشتیبانی شوند، خاطر نشان کرد: باید آزادی عمل در خانواده‌ها باشد تا بتوانند آسیب‌ها و مشکلات را به قوه قضائیه گزارش دهند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مردم از برخی از مسائل حقوقی مثل کودک آزاری یا همسر آزاری اطلاع چندانی ندارند و نمی‌توانند از حقوق خود دفاع کنند، اضافه کرد: باید در این زمینه‌ها آموزش‌های لازم به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه پایین بودن سطح معیشت خانواده نیز از دیگر عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود، ادامه داد: به منظور دست‌یابی به اهداف مورد نظر در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از این آسیب‌ها از معتمدان محلی نیز می‌توان استفاده کرد.

حجت‌الاسلام باقری همچنین اظهار داشت: روحانیون و مطبوعات محلی نیز در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی می‌توانند، داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول