اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست اصفهان:

48 درصد حیات وحش کشور در اصفهان حفاظت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: 48 درصد از حیات کشور در اصفهان حفاظت می‌شود و با توجه به این موضوع افزایش ردیف‌های بودجه‌ای از سازمان محیط زیست کشور امری مهم و ضروری است.

48 درصد حیات وحش کشور در اصفهان حفاظت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا لاهیجان‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: فعالیت‌های حفاظت محیط زیست بسیار متنوع بوده و قانون‌گذار فعالیت‌های متنوعی را به عهده این مجموعه گذاشته است.

وی با بیان اینکه حجم فعالیت‌های زیست محیطی در جامعه بسیار است، ادامه داد: اصفهان پس از تهران به عنوان دومین استان مهاجر‌پذیر موجود در سطح کشور به شمار می‌رود.

مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: توسعه حفاظت محیط زیست در کشور به موازات توسعه ایجاد شده در بخش‌های مختلف نبوده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع سبب افزایش توقعات و انتظارات از سازمان حفاظت محیط زیست شده است، افزود: در استان اصفهان نیز توسعه بخش‌های مختلف متناسب با استاندارد‌های زیست محیطی نبوده است و این موضوع به وجود زیر‌ساخت‌های مناسب نیاز دارد.

لاهیجان‌زاده با اشاره به اینکه حفاظت محیط زیست یک سازمان نظارتی است، تاکید کرد: افزایش چارت سازمانی از 268 به 364 نفر یکی از موفقیت‌های این اداره طی پنج سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه تا دو سال گذشته تنها هشت شهرستان موجود در سطح استان از اداره حفاظت محیط زیست برخوردار بوده‌اند، اضافه کرد: اما طی دو سال گذشته 13 اداره حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه 48 درصد از حیات کشور در اصفهان حفاظت می‌شود، بیان داشت: با توجه به این موضوع، افزایش ردیف‌های بودجه‌ای از سازمان محیط زیست کشور امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان دیگر با معضل پسماند‌های ویژه مواجه نیست، گفت: تا پایان سال جاری تمام بیمارستان‌های استان زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول