اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حفاظت محیط زیست اردبیل طی اطلاعیه‌ای؛

سرمای هوا سبب فراموشی حیات وحش نشود

خبرگزاری فارس: با سرد شدن هوا و بارش‌های زودهنگام، حیوانات و پرندگان به دنبال غذا و یافتن سرپناه هستند که سرمای هوای نباید مردم را از محیط زیست و حیات وحش طبیعی پیرامون خود غافل کند.

سرمای هوا سبب فراموشی حیات وحش نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان اردبیل این اداره کل با صدور اطلاعیه‌ای مردم را به حمایت از حیوانات فراخواند.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به سردی و برودت هوا، بارش برف و یخ بستن بسیاری از آبگیرها و پوشیده شدن مراتع با برف در شرایطی که حیات وحش از مناطق حفاظت شده استان در پی غذا و علوفه به سکونت‌گاه‌های انسانی نزدیک می‌شوند، وظیفه اخلاقی ماست که از این مخلوقات زیبا حمایت و حفاظت کنیم.
این اطلاعیه افزود: از عموم شهروندان و علاقمندان به طبیعت درخواست می‌شود برای جلوگیری از شکار غیرمجاز و وارد آمدن صدمه توسط افراد سودجو و شکارچیان متخلف به حیات وحش استان به محض مشاهده هر گونه تخلف و آسیب‌رسانی به حیوانات مراتب را به شماره تلفن 90-7740085 به ادارات و پاسگاه‌های محیط زیست در مناطق مختلف استان اطلاع دهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف در استان اردبیل از دو روز گذشته آغاز شده و با این بارش زودهنگام، حیوانات و پرندگان به دنبال غذا و یافتن سرپناه هستند.
بارش برف در برخی از مناطق استان اردبیل سبب شده است تا راه بسیاری از روستاها بسته شده و برای دومین روز متوالی مدارس استان در بسیاری از مقاطع تعطیل شود.
امسال بارش زودهنگام رحمت الهی در استان اردبیل کشاورزان را به کشتی پربار امیدوار کرده و سبب خوشحالی این قشر در اردبیل شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول