اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین ‌زهرا تأکید کرد

لزوم جامعه‌نگری فرهنگی برای تحقق ارزش‌های دینی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا گفت: لزوم جامعه‌نگری فرهنگی برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دینی بسیار مهم و ضروی است.

لزوم جامعه‌نگری فرهنگی برای تحقق ارزش‌های دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی در جلسه برنامه‌ریزی شهرستان بویین‌ زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین‌ زهرا برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه‌های رجب و شعبان از جمله بهترین ماه‌ها برای نزدیکی به خداوند متعال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا برپایی جلسات متعدد فرهنگی و مذهبی برای جوانان و نوجوانان را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و افزود: امروز با گسترش مفاسد و آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید نگاه و توجه ویژه‌ای به مسائل مربوط به جوانان داشت و به این موضوعات اهتمام جدی‌تری داشت.

وی با بیان روایاتی از ائمه اطهار پیرامون لزوم توجه دائم و همیشگی به آموزه‌های دینی و عرفانی در جامعه تصریح کرد: قرآن کریم به عنوان بهترین راهنما و مشاور برای تمام انسان‌ها و به ویژه مسلمانان جهان می‌آموزد که تنها راه حقیقی برای دستیابی به عزت واقعی عمل به تعالیم خداوند است و هیچ مسیر دیگری نمی‌تواند موجب سعادت و جاودانگی برای انسان‌ها شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا فعالیت‌های سطحی در حوزه فرهنگی و دینی را به تدریج موجب ضعف و افت شدید در کار‌ها و برنامه‌های فرهنگی دانست و بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی و طرح ایده‌های جذاب به دنبال تحقق تمام اهداف والای اسلامی و ارزش‌محور در جامعه برای جوانان باشیم و در این راه از امور سطحی دوری کرده و به امور جامع‌نگر نزدیک شویم.

عباسی تولید آثار غیر دینی و ارزشی از سوی دشمنان و غرب را زنگ هشداری جدی برای متولیان امر فرهنگ در کشور دانست و خاطر‌نشان کرد: جنگی که دشمنان امروز علیه اعتقادات و باور‌های دین ما مسلمانان و به ویژه شیعیان آغاز کرده‌اند قطعا با برنامه و راهکار‌های خاص بوده و ضرورت دارد که ما نیز در این نبرد گسترده از توان حداکثری خویش بهره‌ ببریم.

وی تعامل میان دستگاه‌ها و بخش‌های دیگر در شهرستان بویین ‌زهرا را در سال جاری بسیار ضروری دانست و افزود: امیدواریم که دستگاه‌های مختلف و به ویژه ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری عمیق‌‌تری را در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان بویین‌زهرایی داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول