اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ورزش و جوانان

سالن ورزشی خلیج‌فارس در عسلویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیران ارشد استان بوشهر، سالن ورزشی خلیج‌فارس در عسلویه افتتاح شد.

سالن ورزشی خلیج‌فارس در عسلویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه صبح امروز در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیران ارشد استان بوشهر، سالن ورزشی خلیج فارس در روستای زبار عسلویه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار کنگان در این آیین اظهار داشت: دولت نهم و دهم در توسعه زیرساخت‌های ورزشی اهتمام ویژه‌ای دارد و روزبه‌روز شاهد رشد و بهبود اماکن ورزشی هستیم.

تیمور یزدان‌شناس افزود: رسیدگی به مناطق محروم و رفع فقر و محرومیت از چهره روستاها از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی یادآور شد: در بخش عسلویه و روستاهای همجوار کارهای خوبی در حوزه ورزش و تربیت بدنی صورت گرفته و مردم و ساکنان این مناطق از اقدامات رضایت دارند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: چند طرح مهم و زیربنایی جدید نیز در حوزه ورزشی در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها، گامی در مسیر تقویت ورزشکاران عزیز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز اظهار داشت: این سالن با اعتبار 4 میلیارد و 40 میلیون ریال و طی 12 ماه به بهره‌برداری رسیده است.

رضا جمشیدی افزود: مساحت این سالن یک هزار و 41 متر‌مربع است که انتظار داریم جوانان روستا و روستاهای اطراف از این سالن بهره لازم را ببرند.

وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم بیشترین طرح‌های ورزشی در سطح استان اجرایی شده و وزیر پرکار و دلسوز توجه خاصی به استان‌های محروم دارد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول