اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

راه‌اندازی پایگاه‌های مشاوره‌ در مناطق آسیب‌پذیر مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: سال گذشته شش ساختمان در مناطق آسیب‌دیده استان خریداری شد که برای ایجاد پایگاه مشاوره در اختیار بهزیستی قرار می‌دهیم.

راه‌اندازی پایگاه‌های مشاوره‌ در مناطق آسیب‌پذیر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جمع مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی با تاکید بر اینکه بانوان و دختران آسیب‌پذیر جامعه در مناطق آسیب‌دیده استان نیازمند فعالیت‌های فرهنگی هستند، اظهار داشت: 17 منطقه آسیب‌دیده در سطح استان وجود دارد که باید برای بانوان این مناطق فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته شود.

وی به برخی از مناطق آسیب‌پذیر استان اشاره کرد و گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی حاکم در مناطق آسیب‌پذیر موجب شده تا برخی از بانوان آن منطقه مورد سوء‌استفاده قرار گیرند و در خرید و فروش مواد مخدر دخیل شوند.

ابراهیمی به فعالیت‌های گسترده بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: هر جا که میدان خطر و آسیب‌های اجتماعی در منطقه‌ای رونق می‌یابد بهزیستی باید ورود پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به ایجاد پایگاه‌های مشاوره‌ای و امدادی بهزیستی در مناطق آلوده و پرخطر تاکید کرد و اظهار داشت: از طریق استانداری، سال گذشته شش ساختمان در مناطق آسیب‌دیده استان بیش از 500 میلیون تومان خریداری شد که برای ایجاد پایگاه در اختیار بهزیستی قرار می‌دهیم.

این مسئول فعالیت‌های فرهنگی که موجب آسیب‌زدایی در مناطق آلوده می‌شود را تنها بر عهده بسیج ندانست و اضافه کرد: هدف ما اجرای کار فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در این بخش بهریستی نقش موثری دارد.

ابراهیمی قشر آسیب‌پذیر مناطق آلوده را بانوان و دختران دانست و گفت: اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های فرهنگی باشد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول