اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت مازندران:

3 میلیارد تومان در جهت تولید به مازندران تزریق شد

خبرگزای فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اختصاص 10 میلیارد تومان برای واحدهای صنعتی و تولیدی در مازندران خبر داد که سه میلیارد تومان این مصوبه جذب شد.

3 میلیارد تومان در جهت تولید به مازندران تزریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد یعقوبی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت تعاونی گوهرنگین مازندران که در شهرک صنعتی شماره یک ساری برگزار شد با بیان اینکه در هفته صنعت و معدن سال گذشته توانستیم هفت واحد تولیدی با اشتغال 170 نفر را به بهره‌برداری برسانیم، اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته برای این هفت واحد تولیدی، 25 میلیارد تومان تعریف شد.

وی با تاکید بر اینکه شعار حمایت از تولید ملی باید به بهترین نحوه در استان اجرا شود، ادامه داد: حمایت از تولید ملی زمینه ایجاد اشتغال و        سرمایه‌گذاری را برای کارآفرینان در مازندران فراهم می‌کند.

یعقوبی از اختصاص 10 میلیارد تومان برای واحدهای صنعتی و تولیدی در مازندران خبر داد و گفت: این اعتبار در قالب تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: تاکنون حدود سه میلیارد از اعتبار 10 میلیارد تومان تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی جذب شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و 500 طرح در قالب خدمات‌رسانی به واحدهای صنعتی مصوب شده است، تصریح کرد: 70 درصد طرح‌های مصوب شده در سال گذشته به اجرا درآمد.

یعقوبی به رفع مشکل وثیقه واحدهای تولیدی در اخذ تسهیلات پرداخت و گفت: صندوق ضمانت بانکی و صنایع کوچک مازندران ضامن تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی می‌شوند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی که مواد غذایی مردم را تامین می‌کنند از نظر بهداشتی باید دقت نظر داشته باشند، بیان داشت: کیفیت در واحدهای تولیدی مواد غدایی باید مدنظر صاحبان سرمایه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول