اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

50 میلیون تومان برای فرهنگ حجاب در سواحل اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: 50 میلیون تومان اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی ویژه عفاف و حجاب در سواحل مازندران اختصاص می‌دهیم.

50 میلیون تومان برای فرهنگ حجاب در سواحل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی از سوی همه دستگاه‌های اجرایی در طرح سالم‌سازی دریا انجام شود، اظهار داشت: هر دستگاهی برای سالم‌سازی دریا طرح فرهنگی و قابل اجرا دارد از نظر ما مصوب و در اسرع وقت انجام شود.

وی به طرح‌های دریا که در اختیار دولت هستند اشاره کرد و ادامه داد: رعایت شئونات اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی در طرح‌های دولتی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند و الگویی برای طرح‌های خصوصی سواحل باشند.

ابراهیمی با بیان اینکه 180 طرح سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران تعریف شده است، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات دولتی برای طرح‌های دریای استان فعالیت فرهنگی تعریف کنند.

* ورود 10 میلیون مسافر به دریای مازندران

این مسئول از ورود 10 میلیون مسافر در سال گذشته به دریای مازندران خبر داد و گفت: 5.5 میلیون از مسافرانی که از دریای مازندران استفاده کردند خانم بود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه طرح‌های فرهنگی ویژه بانوان در اجرای طرح سالم‌سازی دریا باید تعریف شود، اظهار داشت: کارگروه بانوان و خانواده استانداری مازندران باید بتواند برای خانم‌هایی که از دریا استفاده می‌کنند فعالیت‌های مناسب فرهنگی تعریف کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران مجتمع سیترا را از مجموعه‌های خوب فرهنگی در نوشهر برشمرد و گفت: برخی گزارش‌ها از وضعیت نامطلوب فرهنگی مجتمع سیترا رسیده است که برایمان دغدغه است و بازرسی استانداری باید پیگیری کند.

وی اضافه کرد: از نظر ما میراث فرهنگی و گردشگری متولی طرح دریا است ولی فعالیت‌های فرهنگی این سازمان در طرح‌های دریای مازندران به چشم نمی‌آید

* جایگاه مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی باید تثبیت شود  ‌

ابراهیمی با تاکید براینکه در بحث رعایت عفاف و حجاب به ویژه در دستگاه‌های اجرایی باید در جلسات خصوصی‌تر پرداخته شود، تصریح کرد: مسئولان استانی در جلسات مختلف به ویژه شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی از وضعیت عفاف و حجاب حاکم بر جامعه دغدغه دارند.

وی ادامه داد: حضور مشاوران بانوان مدیران دستگاه‌های اجرایی در کارگروه بانوان و خانواده استانداری ارائه راهکار برای رفع مشکلات بانوان جامعه و نیز ارائه گزارش از عملکرد دستگاه های اجرایی برای بانوان در ادارات و عموم است.

رئیس کارگروه خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه جایگاه مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی باید تثبیت شود، یادآور شد: برخی از مدیران مشاوران بانوان خود را بر اساس اعتقاد به این قشر انتصاب می‌کنند و برای انتخاب این فرد دغدغه دارند، برخی دیگر به لحاظ چارت اداری مشاور بانوان منصوب می‌کنند و مدیرانی هم هستند که اعتقادی به این جایگاه ندارند.

* انتخاب مشاور بانوان هر دستگاهی تشریفاتی نیست

وی متذکر شد: انتخاب مشاور بانوان هر دستگاهی تشریفاتی نیست و مدیران باید بر اساس تکلیف برای انتخاب مشاور بانوان احساس مسئولیت کنند.

ابراهیمی ادامه داد: مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی باید به طور کارشناسی به امور مربوط به کارگروه بانوان بپردازند و نسبت به دغدغه‌های اجتماعی جدی‌تر ورود یابند.

رئیس کارگروه تخصصی خانواده استانداری مازندران با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب در سواحل طرح‌های مناسبی ارائه دهند، خاطرنشان کرد: 50 میلیون تومان اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی ویژه عفاف و حجاب اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول