اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تعمیق ارزش‌های اسلامی در خانواده‌ برای تربیت نسل با ایمان ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت گسترش و تعمیق ارزش‌های اصیل اسلامی در خانواده‌ها به منظور تربیت نسل سالم و با ایمان تاکید کرد.

تعمیق ارزش‌های اسلامی در خانواده‌ برای تربیت نسل با ایمان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در سومین دوره آموزشی نهج‌البلاغه و تربیت قرآنی ویژه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی اظهار داشت: خانواده مهم‌ترین رکن تربیتی و اخلاقی در جامعه است، چرا که تربیت و عواطف اجتماعی به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های نظام انسانی از خانواده پایه‌ریزی و نشأت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دوری از اخلاق و رفتار اسلامی تزلزل بنیان خانواده‌ها را به دنبال دارد بیان داشت: خانواده واحد بنیادین و اساسی جامعه و کانون اصلی رشد و تعالی انسان است که توجه به اخلاق و رفتار اسلامی به منظور جلوگیری از تزلزل خانواده‌ها ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دین مبین اسلام هدف از تشکیل خانواده را تامین نیازهای عاطفی، معنوی و مادی انسان‌ها می‌داند و اهمیت ویژه‌ای به خانواده می‌دهد.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه افراد خانواده باید نسبت به حقوق و وظایف یکدیگر و زدودن نگرش‌های غلط جامعه آگاهی کامل داشته باشند گفت: زندگی اجتماعی و انسانی دارای هنجارهای متعددی است و احترام متقابل میان خانواده سبب می‌شود تا روابط سالم انسانی بیش از پیش در جامعه حاکم شود.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان تلاش می‌کنند با ضربه زدن به مبانی اعتقادی و کارکردهای تربیتی نهاد خانواده و فروپاشی بنیان خانواده از طریق ماهواره، اینترنت و ترویج فساد و فحشا به اهداف خود دست یابند که خانواده‌‌ها باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

امام جمعه اراک نقش بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی در اعتلای فرهنگ اسلام و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم را بسیار اساسی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول