اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری مشهد

کتاب "تقویت بنیان خانواده" منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب "تقویت بنیان خانواده" هشتمین کتاب از مجموعه آیین شهروندی، به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد منتشر شد.

کتاب "تقویت بنیان خانواده" منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی - تفریحی شهرداری مشهد، این کتاب توسط جواد بهادرخان در 71 صفحه نوشته شده و شامل سه فصل ازدواج سالم، مراحل رشد و نکاتی در مورد خانواده سالم و کارکردهای آن است.

در فصل اول این کتاب با عنوان ازدواج سالم ابتدا موضوع خودشناسی تبیین شده و پس از آن ویژگی‌های انسان سالم بیان گردیده است، هم‌چنین در ادامه این فصل تأثیر شناخت خود در ازدواج بررسی شده و پس از آن دیگرشناسی در راستای انتخاب صحیح همسر و مراحل شناخت همسر در جلسه رسمی (خواستگاری)، مشاهده و مصاحبه، شناخت همسر خارج از جلسه رسمی، تحقیق، مشاوره، آموزش و ویژگی‌های تأیید شده برای تناسب در ازدواج توضیح داده شده است.

فصل دوم کتاب مراحل رشد نام دارد و در این فصل به صورت کلی آگاهی از مراحل رشد توضیح داده شده و پس از آن نظریه اریکسون درباره مراحل رشد روانی - اجتماعی بیان و تحلیل شده است.

آخرین فصل این کتاب نکاتی در مورد خانواده سالم و کارکردهای آن دارد و در آن وظایف والدین در قبال فرزندان برای تشکیل یک خانواده سالم عنوان شده است، هم‌چنین پس از آن تعریفی جامع از خانواده بیان گردیده و در نهایت ویژگی‌های خانواده سالم توضیح داده شده است.

کتاب تقویت بنیان خانواده در 2 هزار نسخه منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور تهیه این کتاب به کتاب‌فروشی‌های معتبر سطح شهر مشهد و مراکز فروش محصولات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول