اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد هشدار داد

فمینیسم طرح غرب برای تضعیف بنیان خانواده در ایران

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: غربی‌ها برای ما پروژه‌هایی مانند فمینیسم یا حقوق زن را مطرح کردند، تا به مقصد نرسیم و در ایران اسلامی خانواده را تضعیف کنند.

فمینیسم طرح غرب برای تضعیف بنیان خانواده در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در همایش تجلیل از زنان تولیدکننده و تسهیل‌گر بخش کشاورزی و دامداری شهرستان گناباد که در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از ما انسان‌ها در زندگی دنبال حواشی هستیم که ما را از هدف دور می‌کند و سبب می‌شود که در مسیری حرکت کنیم که به مقصد نرسیم.

صفایی تصریح کرد: وقتی خانواده برای تربیت آماده نباشد، فرزندان در بیرون از خانواده‌ها تحت تاثیر رسانه‌های مسلط مانند ماهواره و غیره قرار می‌گیرند.

وی گفت: ما انسان‌ها براساس آموزه‌های دینی در معرض آزمون‌های سخت هستیم و مهم این است که چه طور از این آزمون‌ها سربلند بیرون آییم.

صفایی خطاب به حاضران در جلسه گفت: شما تولیدگران از معدود افرادی هستید که باید روی پای خود بایستید و انسان‌هایی که تکیه بر خودشان دارند با تکیه بر قدرت لایزال الهی شکست برایشان بی‌معنا می‌شود و انسان‌های ضعیف همیشه برون سپاری می‌کنند.

وی اظهار کرد: خانواده سالم کسی است که بیشترین سود را به اجتماع برساند و کم‌ترین هزینه را برای جامعه داشته باشد و شما تولید کنندگان و تسهیل‌گران بخش کشاورزی و دامداری نمونه‌هایی از زنان موفق و پرتلاش خانواده سالم هستید.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول