اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه هفته جهانی المپیک در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان، از برگزاری برنامه‌های ویژه هفته جهانی المپیک در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ویژه هفته جهانی المپیک در آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: هفته المپیک از سوم تا نهم تیرماه با هدف ارتقا سطح سلامت و نشاط در جامعه با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های ورزشی و حضور پرشور اقشار مختلف مردم در عرصه فعالیت‌های ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این که توسعه "ورزش برای همه" در هفته جهانی المپیک پیگیری خواهد شد، گفت: ارتقاء سطح سلامتی و نشاط در جامعه با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های ورزشی و حضور پر شور اقشار مختلف مردم در عرصه فعالیت‌های ورزشی ـ تفریحی از مهم ترین محورهای این هفته است.

شیرازی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های عصرگاهی در زمین چمن مصنوعی شهدای نفت جنب سینما نفت، مسابقات طناب‌زنی، طناب‌کشی، روپایی، ضربات پنالتی، داژبال (وسطی) و پرتاب دارت را از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

شهردار آبادان اضافه کرد: ورزش همگانی با ایجاد انگیزه در افراد، خانواده و جامعه زمینه استعدادیابی و گرایش افراد به رشته‌های خاص ورزشی را فراهم می‌کند بنابراین در خاتمه فعالیت‌های ورزشی ـ تفریحی این هفته، جوایزی نیز بین شرکت‌کنندگان قرعه کشی و اهداء می‌شود.

وی ادامه داد:  بزرگداشت هفته جهانی المپیک با برنامه‌ریزی و اجرای هیئت‌های ورزشی استان‌ها و انجمن‌های زیر پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی و هماهنگی کمیته ملی المپیک ج.ا.ا (کمیسیون همگانی) بطور همزمان در شهرستان‌های کشور با انجام فعالیت‌ها و رقابت‌های شاد و مفرح ورزشی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول