اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

بهشهر یک فرصت استثنایی گردشگری است / استقرار غار 7 هزار ساله در بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر گفت: شهرستان بهشهر برای نیمه شرقی مازندران یک فرصت استثنایی گردشگری است.

بهشهر یک فرصت استثنایی گردشگری است / استقرار غار 7 هزار ساله در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی ظهر امروز در ادامه بازدیدهای مستمر خود از پروژه‌های شهرستان بهشهر، بازدیدی از غار« هوتو» و پروژه مجتمع تفریحی توریستی سبز گستر هوتو داشت.

وی در این بازدید با اشاره به جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی این شهرستان، اظهار داشت: بهشهر، هم اکنون دو اثر ملی عباس‌آباد و میانکاله را در خود جای داده است و از طرفی مناطق گردشگری زیادی در ورودی غربی و شرقی شهرستان دارد که نمونه بارز آن سایت موزه تاریخی«گوهر تپه» رستمکلا و « سرخ او» خلیل شهر هستند و علاوه بر آن چندین آثار باستانی مانند چشمه عمارت، پارک ملی، غار هوتو و کمربند و صفی آباد از مناطق گردشگری داخل شهر هستند.

نماینده دولت در بهشهر با بیان اینکه شهرستان بهشهر برای نیمه شرقی مازندران یک فرصت استثنایی گردشگری است، اذعان داشت: مسئولان حوزه میراث و مدیران استانی باید بیش از گذشته به این جاذبه‌ها بنگرند و جا دارد سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام شود.

فرماندار بهشهر در ادامه گفت: می‌توانیم بگوییم جاذبه‌هایی که شهرستان بهشهر دارد، در بین جاذبه‌های گیلان، گلستان و مازندران منحصر به‌فرد است به‌طوریکه چشم‌اندازی زیبا از جلگه به کوه و از کوه به جلگه دارد و طراوت خاصی در آن نهفته است.

نماینده دولت در بهشهر مدیریت صحیح منابع گردشگری را فرصتی مغتنم برای اشتغالزایی در این بخش عنوان و خاطرنشان کرد: جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری هر شهرستانی، شناسنامه، سند و هویت آن منطقه بوده و باید حفظ و شناخته شوند. 

البرزی در پایان گفت: غار هوتو با قدمت 7 هزار ساله بخشی از تاریخ روستای شهیدآباد است و اجرای طرح جامع هوتو می‌تواند به توسعه گردشگری در این منطقه کمک کند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول