اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

عملیات اجرایی ساخت مسیر پیاده‌روی چشمه میشی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی عملیات اجرایی ساخت مسیر پیاده‌روی چشمه میشی سی‌سخت آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی ساخت مسیر پیاده‌روی چشمه میشی آغاز می‌شود

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهر زیبای سی‌سخت از جمله مکان‌های کم‌نظیر گردشگری در ایران است که سال به سال جمعیت گردشگر آن افزایش چشمگیری دارد.

وی در این خصوص تصریح کرد: سی‌سخت به عنوان قطب بزرگ گردشگری این استان بوده و لازمه معرفی و توسعه آن ایجاد زیرساخت‌های مناسب است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برنامه‌های مهم این سازمان در خصوص توسعه گردشگری سی‌سخت عنوان کرد: کار ساخت تعدادی کمپینگ اقامتی در این شهر که طی چند سال اخیر آغاز شده در حال تکمیل بوده و احداث چند کمپینگ دیگر نیز در دستور کار است که امیدواریم با همکاری سایر نهادهای اجرایی این اقدام نیز عملیاتی شود.

وی افزود: در خصوص مکان‌های اقامتی علاوه بر حمایت بخش خصوصی تعداد چند سوئیت نیز توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری آموزش و پرورش در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید مطهری بندان سی‌سخت احداث خواهد شد.

ایزدی به آبشار زیبای چشمه میشی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های خوبی در خصوص ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری این چشمه که در مسیر کوه گل قرار دارد در دستور کار است که مهم‌ترین آن احداث مسیر پیاده‌روی در کنار این چشمه در بین دو باند محور رفت و برگشت است که طی قراردادی اجرای این کار نیز به زودی شروع خواهد شد.

وی در خصوص تعامل خوب میراث فرهنگی و گردشگری با شهرداری سی‌سخت در زمینه امور گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه شهردار این شهر با دید خوب و مثبتی که نسبت به گردشگری دارد همکاری‌های خوبی با ما داشته که به تازگی نیز دو بنای واقع در پارک بندان این شهر را برای احداث موزه به میراث اهدا کرده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول