اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شیراز:

فارس نیازمند مراکز درمانی مناسب در حوزه اعتیاد است

خبرگزاری فارس: معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: استان فارس نیازمند مراکز درمانی مناسب در حوزه اعتیاد است.

فارس نیازمند مراکز درمانی مناسب در حوزه اعتیاد است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید رضا موسوی تبار پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مددجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: مشکل درمان معتادان فارس به طور کامل با فرستادن آنها به اردوگاه و قرارگاه حل نمی‌شود بلکه باید عزم جدی برای احداث مراکز درمانی درخور شأن فارس برای درمان معتادان داشت.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شیراز افزود: خیران این استان همان طور که به ساخت بیمارستان و مدرسه توجه دارند باید در این راستا نیز گام محکمی بردارند.

وی با بیان اینکه بازگشت بهبود یافته هر معتاد به جامعه تهدید و خطر را از اجتماع دور می‌کند، بیان کرد: تمام مسئولان باید دست به دست یکدیگر داده و زمینه درمان مطلوب را برای کسانی که دچار بیماری اعتیاد شده‌اند فراهم کنند.

موسوی تبار با تاکید بر ضرورت احداث بیمارستان برای درمان معتادان تصریح کرد: زمانی ما راضی‌تر می‌شویم که احداث بیمارستان برای درمان معتادان مورد توجه جدی قرار گیرد و در حوزه درمان به جایگاهی برسیم که بیمارستان‌های در خور شأنی در این راستا احداث شود.

وی با بیان اینکه کار درمان بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: در بحث درمان معتادان با کاستی‌های بسیاری مواجه هستیم.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب فارس در پایان با اشاره به مقادیر بسیاری از کشفیات اخیر مواد مخدر و امحای شش تن از این مواد در هفته مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: این امر نشان از عزم جدی مسئولان در راستای مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد است.

به گزارش فارس، در مراسم تجلیل از معتادان ترک کرده (مددجویان) که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد 200 نفر مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول